ماری مدت یک هفته درون ماشینی جا خوش کرده بود و علیرغم تلاش های فراوان به هیچ وجه از درون ماشین خارج نمی شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، رحمان خاطری اهل روستای داریان از توابع بخش مرکزی شهرستان پاوه گفت: مدت یک هفته ماری درون ماشین ام جا خوش نموده بود و پیوسته درون موتور، زیر صندلی وسایر قسمت های ماشین در حرکت بود.

وی افزود: چند بار خود و سرنشینان مار مذکور را درون ماشین مشاهده نمودیم، از آنجائیکه در ادامه احساس نمودم که این مار کاری با من ندارد کم کم ترس ام فروریخت ومدت یک هفته را با این مار به سر بردم.

خاطری در ادامه گفت: روش های مختلفی را برای خارج نمودن مار بکار بستم، از دود، بنزین و....بهره جستم ، اما نتیجه ای خاصی حاصل نگردید در ادامه از چند نفر مارگیر مدد خواستم اما آنها هم هرکاری کردند نتوانستند آن را بیابند.

رحمان خاطری افزود: من پیمانکار دفع زباله شرکت کولهام سد داریان هستم و هر روز صبح مجبور به حضور در محل کار به جهت انتقال مواد زائد وپسماند های مورد نظر بودم و ماشین دوکابینه ام تنها وسیله انجام کار بنده بود.

وی ادامه داد: از آنجائیکه این مار می توانست چندبار من را نیش بزند اما اینکار را نکرد، بنابراین به هیچ وجه حاضر به ازبین بردن مار مورد نظر نشدم وقتی دیدم سایر روش ها جواب نمی دهند دو روز چهار درب ماشین ام را باز نمودم تا اینکه مار خودش از ماشین خارج شد.

خاطری در پایان گفت: هفته ای پر اضطراب را گذراندم وخوشحال هستم بدون آسیب وارده به دو طرف درنهایت قضیه ختم به خیر  شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 560125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =