سید عبدی افتخاری،مدیر کل تربیت بدنی استان همدان ، در انتخابات فدراسیون اسکی با کسب ۲۰ رای از مجموع 26 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون اسکی انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان کهگیلویه و بویراحمدخدابخش امیری رییس هیات اسکی استان کهگیلویه و بویراحمد  با ارسال پیام تبریکی، انتخاب سید عبدی افتخاری را به عنوان رئیس فدراسیون اسکی کشور را تبریک گفت. در پیام خدابخش برای انتخاب رئیس جدید فدراسیون اسکی آمده است:
"خوشحالیم که با تدبیر و درایت دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و دکتر نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی شاهد برگزاری با آرامش و با قانون‌مند انتخابات فدراسیون اسکی بودیم و در نهایت نیز هم استانی عزیز ،جناب آقای سید عبدی افتخاری با اکثریت آرا به عنوان ریاست فدراسیون اسکیانتخاب شده است. برای ریاست محترم فدراسیون اسکی در طول چهار سال آینده آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با حضور ایشان بتوانیم شاهد پیشرفت روز افزون ورزش اسکیایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی باشیم.
خدابخش امیری رییس هیات سکی استان کهگیلویه و بویراحمد

سید عبدی افتخاری در انتخابات فدراسیون اسکی با کسب ۲۰ رای از مجموع 26 رای به عنوان رییس جدید فدراسیون اسکی انتخاب شد.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561114

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۷
    0 0
    باسلام خدمت ریس کل فدراسیون اسکی کشور خیلی خوشحالم که بار دیگر یکی از هم ولایتیم را درعرصه ورزش اسکی میبینم مخلص شما سامان علیزاده