۰ نفر
۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
مهمانان امشب «دورهمی» چه کسانی هستند؟

برنامه «دورهمی» امشب شنبه 9 مرداد با حضور دو بازیگر روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،برنامه تلویزیونی «دورهمی» به کارگردانی مهران مدیری امشب (شنبه ٩ مرداد ماه) ساعت ۲٣ با حضور آفرین عبیسی و بهنام تشکر روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.این برنامه پنجشنبه شب گذشته نیز میزبان عبدالله اسکندری و افسانه چهره آزاد بود.

صغري عبيسي (آفرين) هم در سال 1330 به دنیا آمد و از سال 1349 با فیلم « ليلي و مجنون» کارش را آغاز کرد. در سينماي قبل از انقلاب تنها در چهار فيلم بازي كرد كه بازي او در فيلم طوقي يكي از بازيهاي ماندگار اوست.

در سال 1378 با بازي در فيلم «شهرت» به كارگرداني ايرج قادري پس از 28 سال دوري از دنياي بازيگري به سينما بازگشت. در همان سال نقش كوتاهي در فيلم «كودك و سرباز» ساخته رضا ميركريمي ايفا كرد. اما بازي بسيار زيبايش در فيلم «نيمه پنهان» بار ديگر توانايي هاي او را به اثبات رساند.

بهنام تشکر چهارم بهمن سال ۱۳۵۵ از خانواده‌ای آذری در بندر انزلی متولد شد. دوران کودکی اش را در بندر انزلی گذراند و در سال ۱۳۷۵(۲۰ سالگی) همراه با خانواده اش از بندر انزلی به ساری مهاجرت کرد و از همان سال فعالیت تئاتری خود را در ساری با بازی در نمایش کمدی میرزا فرفره آغاز کرد. او مدرک لیسانس اقتصاد بازرگانی از دانشگاه فیروزکوه دارد. بهنام تشکر به مدت دوسال کار دوبله انجام داد و هم اکنون به فعالیتش در عرصه  رادیو ادامه می دهد. 

 

5858

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 561738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اشس A1 ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    26 16
    خواهشمندم این نظرو منتشر کنید : اصلا جامعه ایرانی هیچی نمی خواد هیچی جریان نداره جز دو نفر بشینن روی مبل و مرتب ادمای تکراری دعوت کنن به امید اینکه بخندن شاید بهنام تشکر مرتب از این برنامه به اون برنامه ، اوج برنامه سازی در تی وی .و.. اگه بیرون ایران تاک شو میزارن هفته ای ،مگه چقدر ظرفیت دعوت مهمون وجود داره حتی توی امریکا نیست طوری شده هر کی هر شخصیتی به غیر حرفه وهنرش داره میاد حرفهای بی سروته هم میزنه بدون اینکه معنی خاصی داشته باشه ..الان خندوانه و دورهمی به اندازه کل تاک شوهای جهان مهمون دعوت کردن
    • بی نام GB ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      15 8
      آخی چقدر عقده ای
  • بی نام IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
    20 8
    برنامه دورهمی بی نظیره خجالت بکشید که جز سیاه دیدن کاری ندارید. خندوانه و دورهمی در فضای ایران عالیه. شماها برید بشینید اونور آبی ببینید. کی ایرانی قدر داشته هاشو دونسته. همیشه مرغ همسایه غازه. اینه که الان اینجائیم. اگه تو ایران فقط دو تا برنامه ارزش دیدن داشته باشه یکیش دورهمیه. خب مهرانم مثل رضا عطاران میره و فقط فیلم میسازه و بازی میکنه. ما لایق هیچی هستیم. رضای عزیز خوب کردی شهاب خوب کردی مهران خوب میکنی ملت ایران نباید شماهارو تو سریالها ببینه. باید پول بلیط بده بیاد تو سینما شمارو ببینه. فشار ممیزی روشون کم نیست این متوقع هام دائم اونور آبو به رخ میکشن نیستم انگلیسیشون بیسته
    • اشس A1 ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۹
      2 6
      از چی خجالت بکشیم ؟ برنامه های اونور ابی هم توی سایتا هست و هم ماهواره حالا یا زیرنویس یا دوبله و نیازی به انگلیسی دونستن نیست . در واقع هیچی وجود نداره که ما لایقش باشیم این برنامه ها هم تقلید اونور ابی هاست ... به هر حال هم سریالا اروپایی وامریکایی هم مسابقات رئالیتی شو مثل فاکتور ترس و خیلی تاک شوها و مراسمات و غیره... اونور ابی رو ایرانیا دیدن و می بینن و توقع ندارن بخاطر حضور هر روزه بهنام تشکر در این برنامه و اون برنامه از اقایون تشکر کنن.. چی بینظیره مگه توی 1 ماه چندبار به عنوان بازیگر کارای معمولی بهنام تشکر بیاد تی وی ؟؟؟