مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اعلام کرد بازگشایی و خدمت رسانی ایستگاه گلشهر یک روز زودتر از زمان پیش بینی شده صورت گرفت.

به گزارش خبرآنلاین، برخی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم گلایه کرده بودند چرا خدمات رسانی در پایان هفته در خط متروی غرب تهران به خوبی انجام نمی شود.

یکی از این مخاطبان در تماس با سرویس مشکلات مردم اعلام کرد سرخط حرکت قطارها در ساعات شب در خط غربی متروی تهران افزایش زیادی پیدا کرده و به خصوص مسافرگیری و پیاده کردن مردم در ایستگاه گلشهر دچار مشکل شده است.
احمدی بافنده مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اعلام کرد این مشکل حل شده و یک روز زودتر از برنامه پیش بینی شده، ایستگاه گلشهر مسافرگیری می کند. او با اعلام این خبر توضیح داد: با وجود آن که طبق برآوردهای قبلی در خصوص مدت زمان موردنیاز برای انجام عملیات نوسازی شبکه برق بالاسری، قرار بود ایستگاه گلشهر در خط پنج روزهای جمعه و شنبه تعطیل باشد و مسافرگیری در آن صورت نپذيرد، اما مجموعه شرکت مترو تهران توانست جمعه شب کار تعمیرات را به پایان برساند تا مسافران یک روز بیشتر از خدمات مترو استفاده کنند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به این که عملیات نوسازی شبکه برق بالاسري، پنجشنبه شب بلافاصله پس از پایان ساعت سرویس دهی قطارها و ایستگاهها آغاز شد و تا آخرین ساعات جمعه شب بدون وقفه ادامه یافت، گفت: با افزایش تعداد پرسنل و نیز تامین تجهیزات مورد نیاز عواملی بودند که دست به دست هم دادند و موجب شدند مسافرگیری در ایستگاه گلشهر طبق روال سابق ادامه خواهد داشت، یادآور شد: انجام چنین نوعی از تعمیرات نوسازی شبکه در زمان کوتاه بیست و چهار ساعت، رکوردی است که مدیران و کارکنان شرکت بهره برداري مترو تهران توانستند برجای بگذارند.


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =