دانش آموزان استان با کسب3 مقام اول کشوری و دو مقام دوم و همچنین سه مقام چهارم و پنجمی در سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن نماز و عترت دانش آموزان پسر سراسر کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر افزود: مهدی حیدری دانش آموز پایه هفتم در رشته قرائت تحقیق و علیرضا خاصی دانش آموز پایه دوم متوسطه در رشته مداحی و مسعود علمی فرد دانش آموز پایه چهارم متوسطه در رشته حفظ عمومی ، مقام اول این مسابقات را در شهر همدان کسب کردند.
وی ادامه داد : حسین قبادی دانش آموز پایه دوم متوسطه در رشته اذان و محمد خان محمدی دانش آموز پایه چهارم متوسطه در رشته مداحی موفق به کسب رتبه دوم و همچنین یوسف رحیمی دانش آموز پایه دوم متوسطه مقام چهارم رشته حفظ 10 جزء ، میلاد کثیرلو دانش آموز آموز پایه چهارم متوسطه در رشته قرائت تحقیق و محمد کریمی دانش آموز پایه دوم متوسطه در رشته حفظ کل مقام پنجم سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن نماز و عترت دانش آموزان پسر سراسر کشور را بدست آوردند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : امسال در مسابقات قرآن و عترت نماز دانش آموزان در سطح آموزشگاهی حدودا 48 هزار نفر ، در سطح منطقه 9800 نفر و در سطح استانی 1400 نفر شرکت کرده بودند که در نهایت 74 نفر برگزیده این مسابقات طی چهار مرحله از تاریخ 25 تیرماه لغایت 11 مردادماه به مرحله کشوری این مسابقات که در شهرهای همدان و مشهد مقدس برگزار می گردد اعزام شده اند .
وی افزود از 74 نفر برگزیده استانی این مسابقات تعداد 40 پسر و34 نفر نیز دختران می باشندکه مسابقات بخش آوایی در شهر همدان و بخش پژوهشی در مشهد مقدس برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =