استان کرمانشاه خود دارای نیروهای توانمندی است که می‌توانند در استان تحول ایجاد کنند

فارس نوشت ، نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان کرمانشاه از مدیران غیربومی اشباع شده است، گفت: استان با داشتن جوانان لایق و متعهد به نظام‌، نیازی به نیروهای غیربومی در راس مدیریت ندارد.

به گزارش خبرآنلاین ،فرهاد تجری صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل‌ بهزیستی استان کرمانشاه، اظهار داشت: استان کرمانشاه خود دارای نیروهای توانمند و باسوادی است که می‌توانند در استان تحول ایجاد کنند.

وی از استاندار و مسؤولان استانداری کرمانشاه خواست از آمدن مدیران غیربومی به استان جلوگیری کنند و ادامه داد: استان کرمانشاه با داشتن جوانان لایق و متعهد به نظام جمهوری اسلامی ایران، نیازی به نیروهای غیربومی در راس مدیریت ندارد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان از وجود مدیران غیربومی اشباع شده است، تصریح کرد: اجازه دهیم در راس مدیریت کسی باشد که از جنس مردم همین منطقه باشد که دردها و مشکلات مردم را به‌خوبی و با آگاهی کامل درک کند.

این مسؤول با اشاره به اینکه انتصاب امید قادری به‌عنوان مدیر‌کل بهزیستی استان کرمانشاه یک انتخاب شایسته است، خاطرنشان کرد: امید قادری در انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مخالفان من بود اما در این‌جا اعلام می‌کنم که انتصاب وی به‌عنوان مدیر‌کل بهزیستی استان یک انتخاب آگاهانه بوده است.

تجری سازمان بهزیستی را یکی از سالم‌ترین سازمان‌های کشور عنوان کرد و گفت: بهزیستی نهادی است که با قشر دردمند جامعه در ارتباط است و با تمام مراجع نظارتی نیز ارتباط تنگاتنگی دارد.

وی با اظهار امیدواری برای موفقیت امید قادری مدیر‌کل جدید بهزیستی استان کرمانشاه، تصریح کرد: این مدیر از جنس مردم کرمانشاه است و درد‌ها و کاستی‌ها را به‌خوبی درک می‌کند و در رفع این نواقص گام بر‌می‌دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 562910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =