«اون‌یکی‌ها» یک فانتزی شاد روی آنتن شبکه دو /ترکیب عروسک‌ها و بازیگران

مجموعه نمایشی «اون‌یکی‌ها» تهیه شده در گروه کودک و نوجوان در جدول پخش تابستانی شبکه دو قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مجموعه «اون‌یکی‌ها» که نوبت پخش آن روزهای زوج هر هفته در نظر گرفته شده، با ساختاری نمایشی همذات پنداری و تخیل پردازی کودکان را نشانه گرفته به گونه ای که باورها، بایدها و نبایدها و رفتارهای صحیح آموزشی، همچنین نکات مرتبط با مصرف بهینه آب و نتایج صرفه جویی در این نعمت الهی را در قالب نمایش هایی شاد به کودکان می آموزد. 

اولین قسمت این مجموعه نمایشی که در آن به صورت ترکیبی از حضور عروسک ها در کنار بازیگران استفاده شده چهارشنبه ساعت 15:30 روانه آنتن می شود.

در خلاصه داستان «اون یکی ها» آمده؛ این قصه، حکایتی است از دو سرزمین متفاوت؛ یکی واقعی و ملموس، دیگری فانتزی و خیال انگیز. یک خانواده از شهر به مزرعه ای نقل مکان می کند تا از آلودگی هوا نجات پیدا کند. در آنجا با افتادن یک سبد در حیاط خانه زمینه ورود شخصیت های فانتزی به داستان فراهم می شود و اینگونه «اون یکی ها» با اتفاقاتی خاص پای شان به سرزمین قصه ها باز می شود تا اهمیت نعمت الهی «آب» برای کودکان به تصویر کشیده شود. 

مجموعه «اون یکی ها» به تهیه کنندگی لیلا مردانیان و کارگردانی علی مختارزاده تولید شده و امیر معراج، فریبا طالبی، محمدحسین بلوکات و تارا وفاخواه نیز از جمله بازیگران این مجموعه هستند. 

 

58245

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =