9 میلیارد ریال برای بهره برداری کتابخانه شماره دو پلدختر نیاز است

سرپرست معاونت اداره کل ارشاد لرستان گفت: برای تکمیل و به بهره برداری رسیدن کتابخانه شماره دو پلدختر مبلغ 9 میلیارد ریال اعتبار لازم است

اسما اسماعیل پور - خبرآنلاین لرستان: غلامعلی فلاح  در حاشیه بازدید از کتایخانه شماره دو پلدختر در جمع خبرنگاران شهرستان پلدختر ضمن اعلام این مطلب افزود: این پروژه یکی از پروژه هایی است که تکمیل و به بهره برداری رسیدن در دستور کار اداره کل ارشاد استان قرار دارد .
وی گفت: کتابخانه شماره دو پلدختر سومین پروژه فرهنگی استان لرستان در بحث اقتصاد مقاومتی در سال جاری است که در صورت تامین اعتبار تا پایان سال مالی 95 به بهره برداری می رسد .
وی افزود: کلنگ ساخت این پروژه در سال 87 به زمین زده شد و تا کنون 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اعتباری حدود 6 میلیارد و 400 میلیون ریال برای آن هزینه شده است .
سرپرست معاونت اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری ارشاد پلدختر تنها سالن استاندارد شهرستان است که در تلاش برای گرفتن اعتبار جهت تعمیر و تجهیز آن هستیم .
معاون فرماندار پلدختر گفت:در این شهرستان پروژه های نیمه تمام باید در اولویت و در دستور کار قرار گیرند تا در جلسه کمیته برنامه ریزی استان به آنها پرداخته و اعتبار لازم در این رابطه اختصاص داده شودکه همه مسئولان شهرستان باید همت کنند .
حسین علی مومیوند به نقش دستگاه های فرهنگی اشاره کرد و افزود: نقش دستگاه های فرهنگی در رابطه با کار فرهنگی بی بدیل و تاثیرگذار است و چون در بلند مدت نتیجه آن مشخص می شود هزینه کردن در این رابطه یک سرمایه گذاری است .
معاون فرماندار پلدختر بر لزوم تکمیل کتابخانه شماره دو پلدختر تاکید کرد و گفت: تکمیل این پروژه از مطالبات اصلی مردم است و از مدیر کل ارشاد استان می خواهیم که به بودجه فرهنگی این شهرستان توجه ویژه ای داشته باشند .
فریدون کریمی فرد رییس اداره فرهنگ و ارشاد پلدختر گفت: پروژه کتابخانه شماره دو پلدختر به تازگی فعالیت خود را از سر آغاز کرده و باید هر چه سریعتر به پایان برسد زیرا نیاز شهرستان است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =