پایان سفر نوبخت،مولاوردی و وزیر بهداشت به شهرستان خوی

سفر سه عضو ارشد هیئت دولت به شهرستان خوی با بازدید از پروژه های این شهرستان پایان یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سفر 3 عضو هیئت دولت، محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهور، شهیندخت مولاوردی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده و حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و هیئت همراه که برای بازدید از پروژه های نیمه تمام عمرانی و بهداشت و درمان وارد شهرستان خوی شده بودند به پایان رسید.

آرامگاه شمس تبریزی به کانون فرهنگ جهانی تبدیل خواهد شد

محمدباقر نوبخت در بازدید از آرامگاه شمس تبریزی گفت:بایستی با پشتیبانی دولت، آرامگاه شمس به کانون فرهنگ جهانی تبدیل شود. و از مقامات انتظار داریم که با پشتیبانی از این ظرفیت، میعادگاهی برای عرفا فراهم شود و با اجرای نماد فرهنگی آرامگاه شمس تبریزی توسعه یابد.
معاون رئیس جمهور اضافه کرد: طرح توسعه آرامگاه شمس تبریزی در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان آذربایجان‌غربی مطرح و اقدامات لازم بدین منظور انجام می‌شود.

بازدید از بیمارستان در حال ساخت آیت الله خویی

نوبخت در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت آیت الله خویی گفت: اگر قولی به مردم می دهیم باید بر پایه واقعیت باشد و گاهی اوقات عدم تامین منابع مالی و وقت کافی باعث عدم اتمام پروژه ها می شود و گاهی نیز علیرغم وجود منابع مالی، ممکن است به دلیل حجم بالای کار، اتمام پروژه ها با تاخیر انجام شود که امیدواریم بتوانیم با تامین منابع مالی و پشتیبانی های لازم شاهد بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی تا کمتر از یک سال آینده باشیم
سخنگوی دولت با اشاره به لزوم ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مردم کشور و منطقه شمال استان آذربایجان غربی، ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از بیمارستان آیت الله خویی علاوه بر خدمات درمانی مناسب به مردم این منطقه بتوان در جهت توسعه توریسم سلامت گام برداشت.

کیفیت خدمات بهداشتی افزایش خواهد یافت
حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از این بیمارستان گفت: وضعیت سلامت در استان آذربایجان غربی مناسب است و خوشبختانه دولت به تعهداتش عمل کرده و در سه ماه گذشته این دومین سفر به این شهرستان است.
وی تاکید کرد: وضعیت خدمات حوزه بهداشت و درمان ظرف یکی دو سال آینده حتما متفاوت خواهد بود و مردم خدمات مناسب و با کیفیتی دریافت خواهند کرد.

بازدید معاون رئیس جمهور از مسیر قطور به مرز رازی


نوبخت در بازدید از مسیر قطور به مرز رازی گفت: امید داریم در استان آذربایجان غربی و استانهای این چنین پراهمیت در سطح کشور به توسعه ملی و منطقه ای برسند و تمامی مشکلات آنها با همراهی مردم و مسئولان حل شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 563853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =