کنار مهران غفوریان در عکس جنجال‌ساز چه کسی ایستاده بود؟ / از همسرم عذرخواهی می‌کنم

مهران غفوریان مهمان نهمین برنامه آپاراتچی بود.او در این برنامه از فعالیت های اخیر خود گفت و همچنین از حاشیه ها و اتفاقاتی که پس از جشن حافظ رخ داد گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه آپاراتچی این بار به سراغ مهران غفوریان رفته اند تا چهره ای دیگر از این هنرمند را در قالب گفت و گو و تصویر به مخاطبان نشان دهند.

وی در ابتدا درباره اینکه این پروژه در چه مرحله ای قرار دارد و ویژگی های آن گفت: در حال طراحی سریال «زیر آسمان شهر» هستیم. مشاور پروژه رضا عطاران است و بودن رضا و مهران مهام  و آمدن حاج آقا پورمحمدی به شبکه 3 باعث شد که من جرئت این را پیدا کنم که دوباره «زیر آسمان شهر» را کار کنم.

وی از ایجاد تغییراتی در قسمت جدید این مجموعه خبر داد و تصریح کرد: ساختمان قبلی را کوبیدند و ساختند. دیگر اصلا آن لوکیشن وجود ندارد ولی ما همون آدم ها هستیم یعنی بهروز خالی بند همان شخصیت، خشایار همان آدم و فولاد هم مثل قبل است.غلام شیشلولبند را در کنارمان نداریم ولی یادش را می کنیم، خداروشکر خانم رنجبر سلامت هستند و در داستان بهروز سراغ خانم ملکه رنجبر می رود و سراغ دیگران را می گیرد و ُایشان تعریف می کنند بقیه کجا هستند و چه می کنند.

من ۳۰۰ قسمت برای تلویزیون «زیر آسمان شهر» ساختم و فکر می کردم رکورد دارم. دیروز متوجه شدم رامبد ۴۰۰ قسمت «خندوانه» ساخته است. خیلی «خندوانه» را دوست دارم چون خود رامبد به آن واقعا اعتقاد دارد و وقتی که می سازد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد. در تلویزیون خیلی از مجری ها ادای شادی در می آورند و شادی کلک سینمایی اصلا قشنگ نیست.

مهران غفوریان در بخش دیگری از سخنان خود به توضیح درباره دلیل ادامه پیدا نکردن همکاری اش با مهران مدیری در مجموعه «در حاشیه» پرداخت و گفت: اختلافی بین من و مهران مدیری در طول مجموعه رخ نداد، کار «در حاشیه» مقداری طولانی شده بود و به قرارداد بعدی ام رسیده بود، قرارداد فیلم «ناردون» که همین روزها اکران می شود و من مجبور شدم بگویم برایم خداحافظی بنویسید که بروم.

وی به تجربه کاری خود با عبدالرضا کاهانی اشاره کرد و درباره این فیلم گفت: یکی از دغدغه های بزرگم این است که فیلم آقای کاهانی مشکل اکران پیدا نکند. چراکه یک فیلم به این خوبی با کارگردان عزیز و دوست داشتنی کار کردیم و برایم تجربه بازیگری جدیدی بود و می گفتند خوب از آب درآمده است.  

در ادامه این بازیگر با گله گی از عکاسی که عکس غفوریان و همسرش را روی فرش قرمز جشن حافظ منتشر کرده بود، گفت: معنی اون عکس که من روی فرد کناری که یکی از دوستانم به نام میثم بود، پتو انداختم این بود که من باید نفر بغل دستیم رو حذف کنم تا هیچ حرف و حدیثی نباشد. خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت می خواهم. من و خانمم مخالف عکس گرفتن و انتشار پیدا کردن آن بودیم. حتی همسرم گفت من نمی خواستم روی فرش قرمز راه بروم چون عکس می گیرند.عکاس حداقل اگر عکس می گیرد باید محرم باشد و عکسی را انتشار دهد که هم درست تر است و هم به موازین ما می خورد. عکاسی که هزار عکس می گیرد باید آن چیزی را اتتشار دهد که عده ای از آن سواستفاده نکنند.

۵۸۲۴۵

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 23
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    با اینکار به شعور مسلمانان توهین کردی و الان میخوای ماله کشی کنی. ننگ بر توباد
    • امین IR ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      همچنین ننگ بر تو باد که هر انتقادی رو توهین میدونی و از قول همه مسلمانها حرف میزنی
    • بی نام IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      دخالت تو امور شخصي ديگران درست نيست
  • بی نام A1 ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    آخه این چه انتظاریه که شما داری که عکاس فلان عکسو انتشار بده فلان عکسو نده. این که خودش یک مدل سانسوره. خوب عزیز من شما که برای خودت و خانمت مهمه ، یک جایی میری که پر از عکاسه ، حالا یک مدل لباس دیگه بپوش یک جایی میری عکاس نیست یکطور دیگه
    • پرسام امینی A1 ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      20 5
      آقای غفوریان شما تو قلب ما جا داری،خیلی دوست داریم. متاسفانه دوره زمونه عوض شدی بعضی از مردم حرمت هنرمندانی همچون شما نگه نميدارن.شما سالهای سال برای شادی همین مردم تلاش کردین. به شخصه سپاسگزارم. از طرف خودم و خانواده سیرجان
  • دانیال A1 ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    زیر آسمان شهر ایشون واقعا عالی بود.
    • بی نام A1 ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      46 26
      البته قسمت يك و تا حدودي دو باقيش افتضاح بود خدا كنه تكرار نكنه
  • محمود A1 ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    57 65
    عليرغم احترامى كه براى اجراى نقش هاى بى نظير آقاى مهران غفوريان قائل هستم، از توجيهات عجيب و بى اساس ايشون متعجب شدم. يعنى چى كه عكاس بايد محرم باشه؟؟؟ مگر در حريم خصوصى ايشان عكاسى صورت گرفته؟؟ و از اون بدتر ماجراى پتو روى سر دوستشون كه به نظر من هدف و منظور ايشان كاملاً روشنه و به جاى ماست مالى كردن موضوع بايد رسماً عذرخواهى و اظهار پشيمانى كنند.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    2 24
    الکی میگی در حاشیه میگه چند قسمت بود که طولانی بشه
  • بی نام IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    75 7
    به جای اون عکس اگه میزد تو گوش تندروها کمتر دردشون می گرفت
  • بی نام A1 ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    26 81
    سلام. جناب غفوریان با وجود علاقه ای که به شما دارم. رعایت هنجارها توسط شما و خانواده در مکانهای عمومی و مراسم رسمی از شما چهره ای دوست داشتنی تر خواهد ساخت. در مکانهای غیر رسمی و جمع دوستان حق انتخاب با شماست.
  • بی نام IR ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    46 6
    متوجه دلیل عذرخواهی شون از همسرشون نشدم
    • بی نام A1 ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
      9 9
      الکیه
  • بی نام IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    10 2
    عكاس بايد محرم باشد؟ ببخشيد تو فرش قرمز عكاس محرم كجا بود؟ مگه عروسيه؟
  • محمد حسین A1 ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۷
    12 6
    به نظر دهنده اول: والا ما هم مسلمونیم اما توهینی از اون عکس برداشت نکردیم.عکس غفوریان جوابی به بی اخلاقی های اون نشریه بود.
  • بی نام IR ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    5 2
    "رامبد خودش از ته قلب شاد است نه اینکه بخواهد ادای شادی دربیاورد" واقعا
  • بی نام IR ۰۴:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 1
    در ادامه این بازیگر با گله گی از عکاسی که ... گله گی، نه گلایه
  • بی نام IR ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    3 14
    خیلی از همسرم بابت آن عکس ها معذرت می خواهم شما از همسرت عذرخواهی می کنی؟ شما و همسرت باید از جامعه هنری و از همه بازیگران عذرخواهی کنید. چون شما یک عضو از این جامعه هستید و نباید مردم رو نسبت به اونها بدبین کنید
  • محمد A1 ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    7 13
    دیدن عکس ایشون و همسرشون در مراسم حافظ و عکس هایی که از سایر بازیگران منتشر شده بود به شخصه بنده رو ناراحت کرد و ذهنیت من رو نسبت به این هنرمندان که بسیار دوستشون میداشتم دستخوش تغییر کرد امیدوارم هنرمندان و آثار هنری از تمام جهات شایستگی الگو بودن برای جامعه عزیز ایران اسلامی رو پیدا کنند
  • بی نام A1 ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    10 3
    این بد بخت چه گناهی کرده بود آخه همه ریختن سرش؟
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    11 4
    یعنی دمش گرم.یه کاری کرد که دیگه کسی جرات نکنه بهش توهین کنه
  • بی نام A1 ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    2 21
    شما همون دلقک بازیت رو دربیار بهروز پیرپکاجکی
  • بی نام A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    16 4
    بهترین استدآپ کمدین ایرانه.پارسال مردیم از خنده از دستش