ناظران مجلس در شوراهای عالی استاندارد، بورس و سلامت و امنیت غذایی انتخاب شدند

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان خانه ملت امروز، با رای خود ناظران مجلس در شوراهای عالیِ استاندارد، بورس و سلامت و امنیت غذایی را انتخاب کردند. 


ناظران مجلس  در شورای عالی استاندارد

انتخاب دو عضو ناظر در شورای عالی استاندارد به پیشنهاد کمیسیون صنایع و معادن در دستور کار امروز مجلس قرار گرفت  که حمیدرضا فولادگر ، محمد عزیزی  به عنوان کاندیدا معرفی شدند و فریدون احمدی و محمدرضا نجفی نیز انصراف دادند.

در نهایت از مجموع 177 رای ماخوذه حمیدرضا فولادگر نماینده اصفهان با 152 رای و محمد عزیزی نماینده ابهر با 133 رای به عنوان اعضای ناظردر شورای عالی استاندارد انتخاب شدند.


ناظران مجلس در شورای عالی بورس تعیین شدند

انتخاب دو نفر از نمایندگان مجلس به پیشنهاد کمیسیون اقتصادی به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهاداردر دستور کار دیگری بود که محمد حسین حسین‌زاده‌ی بحرینی، محمود بهمنی  و محمد حسن نژاد، جهت انتخاب نمایندگان معرفی شدند.

بر این اساس از مجموع 175 رای ماخوذه، حسین زاده بحرینی با 123 رای و بهمنی با 104 رای به عنوان ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار شدند.

 

ناظران مجلس در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی

همچنین انتخاب دو عضو ناظر در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی به پیشنهاد کمیسیون بهداشت و درمان و انتخاب مجلس امروز توسط نمایندگان صورت گرفت.

بر این اساس از مجموع 183 رای همایون هاشمی نماینده میاندوآب  با 161 رای و احمد حمزه نماینده کهنوج با 128 رای به عنوان اعضای  ناظر در شورای عالی سلامت و امنیت غذایی تعیین شدند.

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =