سیامند رحمان: برای رکوردشکنی آماده‌ام / لباس ارزش ایجاد حاشیه ندارد

سیامندرحمان وزنه بردار فوق سنگین کشورمان گفت: برای کسب مدال طلا و رکوردشکنی کاملا آماده ام و با دعای خیر مردم به این مهم دست خواهم یافت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سیامند رحمان وزنه بردار سنگین وزن معلولین و جانبازان در حاشیه مراسم بدرقه اش در سالن آمفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: برای حضور در مسابقات بعد 14 ماه اردو، از روز جمعه در آخرین اردو حضور خواهیم داشت تا با آمادگی کامل به مسابقات اعزام شویم.
وی افزود: این اردو تا روز 22 مرداد در تهران برگزار میشود و در روز 10 شهریور به محل برگزاری مسابقات اعزام خواهیم شد که بعد از حضور در محل مسابقات، بمدت 2 هفته نیز به تمرین خواهیم پرداخت تا مسابقه اصلی که ساعت 6 صبح بوقت برزیل روز 24 شهریور خواهد بود آماده شوم.
وزنه بردار فوق سنگین کشورمان تصریح کرد: با توجه به حساسیت مسابقات و احتمال آسیب دیدگی، ابتدا مدال طلای خود را قطعی خواهم کرد و سپس برای کسب رکورد تلاش خواهم کرد که امیدوارم بتوانم رکورد ویژه ای به‌ثبت برسانم.
رحمان با اشاره به انصراف حریف عراقی گفت: حریفانی از کره‌جنوبی، عربستان و امارات مهم ترین حریفانم در مسابقات به شمار می رود.
وی افزود: هدفم در مسابقات کسب مدال خوشرنگ طلا و خوشحال کردن دل مردم و بالا رفتن پرچم کشور ایران است.
وزنه بردار فوق سنگین کشورمان درمورد سوالی درباره دریافت لباس ویژه کاروان المپیک تصریح کرد: یک لباس ارزش ایجاد حاشیه ندارد و برای کسب مدال و افتخار آفرینی تلاش خواهم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 564802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =