واحد مرکزی خبر نوشت: درنظرسنجی فاکس نیوز از مردم آمریکا در برابر این سئوال که "کدامیک از نامزدها اخلاق مناسب تری دارد" 64 درصد گفتند که هیلاری کلینتون از این نظر مناسب تر است.

به گزارش شبکه تلویزیونی فاکس نیوز، نظرسنجی ها نشان می دهد مردم آمریکا از نظر اخلاقی، هیلاری کلینتون را به دونالد ترامپ ترجیح می دهند.

رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای تعیین تکلیف سکاندار آتی کاخ سفید با شدت و حدت ادامه دارد.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواه و هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات پاییز آمریکا از شیوه های مختلف برای جلب نظر مردم آمریکا برای انتخابات چهارم نوامبر استفاده می کنند. این درحالی است که برخی سخنان و مواضع تند ترامپ سبب بروز واکنشهایی در داخل آمریکا شده است. نظرسنجی ها نیز موید همین مسئله است.

درنظرسنجی فاکس نیوز از مردم آمریکا پرسیده شد که از بین دو نامزد انتخابات، کدامیک اخلاق و روحیات مناسب تری دارد که رئیس جمهور آمریکا شود.

64 درصد از آمریکایی ها گفتند که هیلاری کلینتون از این نظر مناسب تر است. 37 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی چنین نظری درباره ترامپ داشتند. اما 61 درصد آمریکایی ها می گفتند ترامپ برای ریاست جمهوری آمریکا، اخلاق مناسبی ندارد.

در نظرسنجی جداگانه ای که روزنامه واشنگتن پست و شبکه تلویزیونی ای بی سی نیوز انجام دادند این سوال مطرح شد که کدامیک از دو نامزد نهایی انتخابات آمریکا، صادق و قابل اعتماد است.

38 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی گفتند هیلاری کلینتون فردی صادق و قابل اعتماد است حال آنکه سی و شش درصد آمریکایی ها چنین دیدگاهی درباره ترامپ داشتند.

سوال دیگر این نظرسنجی آن بود که کدامیک از این دو نامزد، شخصیت و خلق و خوی بهتری دارد تا رئیس جمهور آمریکا شود.
59 درصد آمریکایی ها در این نظرسنجی اعلام کردند هیلاری کلینتون شخصیت و اخلاق بهتری برای ریاست جمهوری دارد. سی و سه درصد از شرکت کنندگان دراین نظرسنجی، ترامپ را دارای شخصیت و خلق و خوی بهتری برای سکانداری کاخ سفید توصیف کردند.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =