«بازگشت» با سوگل طهماسبی به تلویزیون می‌آید

سوگل طهماسبی در سریال تلویزیونی «بازگشت» به تهیه کنندگی و کارگردانی حسین عامری یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کار فیلمبرداری سریال «بازگشت» از هفته گذشته آغاز شده است و برخی از بازیگران اصلی از جمله حسن پورشیرازی، فریبا کوثری، کاوه خداشناس و امین گلستانه مقابل دوربین رفته‌اند.

سوگل طهماسبی به تازگی بازی خود در این سریال را آغاز کرده است و در روزهای آینده نیز هنرمندان دیگری به «بازگشت» اضافه خواهند شد.

این مجموعه تلویزیونی در ١٣ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای و با موضوعی اجتماعی و خانوادگی برای پخش در یکی از شبکه‌های سراسری تلویزیون آماده خواهد شد و تصویربرداری آن در گرگان و لوکیشن‌های حاشیه شهر انجام می‌شود و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تصویربرداری تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

در خلاصه داستان مجموعه تلویزیونی «بازگشت» آمده است: زندگی می‌گذرد، با روزها و شبهایش، با اتفاقاتش و گذشته‌ای می‌سازد. گذشته‌ای که در زمان گم شده است، اما بعضی از گذشته‌ها دوباره در آینده اتفاق می‌افتند و ما را در زمان گم می‌کنند.

به غیر از بازیگرانی که نامشان برده شد مهران رجبی، زهره حمیدی، زهره صفوی، مهری آل آقا، نسرین نکیسا بازیگرانی هستند که تا به امروز حضور آنها در این مجموعه قطعی شده است و در روزهای آینده چهره‌های دیگری نیز به جمع آنها اضافه خواهد شد.

58241

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =