یونسی، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان از اجرای بیش از 20 عنوان برنامه در هفته دولت مازندران خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران ،معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گفت: هفته دولت، تجلي وحدت دولت و ملت است.

علیرضا یونسی رستمی، در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با اشاره به این که دولت ها با خواست و رای مردم می آیند و می روند و آنچه که که می ماند، نظام و انقلاب اسلامی و توسعه کشور است، افزود: همه انقلاب های جهان گرفتار فروپاشی شدند و انقلاب اسلامی تنها انقلاب تاریخ جهان است که با ثبات مانده است و امروز، چرایی پایداری انقلاب و وفاداری مردم به آرمان های آن از پرسش های اصلی جامعه شناسان است.
رییس شورای اطلاع رسانی استان، راز ماندگاری و ثبات انقلاب را اتحاد و همبستگی مردم و دلبستگی آنان به اهداف و آرمان های انقلاب، امام راحل و پیروی از منویات رهبری معظم انقلاب دانست و یاد آور شد: دولت تافته جدا بافته از نظام نیست، بلکه بخشی از نظام و حاکمیت است و باید به گونه ای عمل نمود تا امید و اعتماد در جامعه تقویت شود.
معاون استاندارتضعيف سرمايه هاي نظام و انقلاب را بي عقلي دانست و ابراز داشت: پاسداشت هفته دولت، پاسداشت ارزش ها و دستاوردهاي نظام و عملکرد قوای مختلف کشور است که امید انگیز است.
جانشين رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان با اشاره به این که باید واقعیت ها به صورت شفاف برای مردم بازگو شود و اقدامات، فعالیت ها و برنامه های دولت با صراحت و صداقت اطلاع رسانی شود، بیان داشت: مردم، بزرگ ترین سرمایه انقلاب و نظام هستند و وحدت بین آحاد مردم و تقویت امید در فضای جامعه، الهام بخش است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، به بن مایه فرهنگی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دستاوردهای علمی، فرهنگی، سیاسی و ... نظام برای مردم تبیین شود و برنامه های بزرگداشت هفته دولت صبغه مردمی داشته باشد.
وی، بر بهره گیری از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، رسانه ها، رسانه ملی، نهادهای فرهنگی و تبلیغی و تشکل های مردم نهاد برای تبیین خدمات دولت تاکید کرد و یاد آور شد: امروز ایران اسلامی در گلستانی از امنیت به سر می برد و این مهم را باید دستاورد و مرهون مجاهدت همه ارکان نظام، حضور مردم در صحنه های مختلف و هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری دانست.
يونسي، برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي دولت در استان و شهرستان ها را متذكر شد و گفت: فعاليت ها و اقدامات بدون غلو اطلاع رساني شود و بخشي از نمايشگاه نيز به به حوزه امنيت و رسانه اختصاص يابد.
جانشين رئيس ستاد بزرگداشت هفته دولت استان، از سازمان مديريت و برنامه ريزي خواست تا هر چه سريعتر مقدمات برگزاري جشنواره شهيد رجايي و نمايشگاه هفته دولت را فراهم كند.
در آغاز این جلسه احمد مظفری، دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان گزارشی در مورد برنامه ها و اقدامات انجام شده براي بزرگداشت هفته دولت ارائه نمود و گفت : تقويت سرمايه اجتماعي نظام با ايجاد اعتماد و اميد محقق مي شود و هفته دولت بهترين فرصت براي ارتقاء وحدت و انسجام جامعه است .
وي افزود : گزارش اقدامات و عملكرد دولت به مردم موجب همدلي و همزباني و افزايش مشاركت مردم مي شود .
دبير شوراي اطلاع رساني استان، اجراي بيش از 20 عنوان برنامه در هفته دولت در مازندران را ياد آور شد و تصريح كرد: همه ما بايد براي اثبات كارآمدي نظام و ايجاد اميد و اعتماد در جامعه گام برداريم.
مظفري تصريح نمود : شوراي هماهنگي روابط عمومي استان در همين هفته برگزار و مديران روابط عمومي براي برگزار باشكوه هفته دولت پاي كار خواهند آمد .
وي خواستار برگزاري جشنواره رسانه و خدمت از سوي اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي،خانه مطبوعات و انجمن رسانه هاي مجازي مازندران شد و گفت : همه دستگاهها و مديران موظف هستند عملكرد دولت را به طور شفاف و دقيق به اطلاع مردم برسانند و هفته دولت بهترين فرصت براي تبيين كارآمدي نظام در همه بخشهاست.
گفتني است؛ در اين جلسه اعضاي ستاد بزرگداشت هفته دولت مازندران به بيان ديدگاهها و نظرات خود پرداختند و به منظور برگزاري هر چه باشكوهتر هفته دولت در مازندران تصميماتي گرفته شد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =