۰ نفر
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۲
بازدید امام‌جمعه از شهرک صنعتی شهرکرد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد به مناسبت 21 مردادماه روز حمایت از صنایع کوچک با حضور در شهرک صنعتی شهرکرد از چهار واحد صنعتی مستقر در این شهرک دیدن و از نزدیک در جریان چرخه تولید محصول و فرایند بازاریابی و فروش و صادرات محصولات قرار گرفت

به گزارش خبرانلاین چهارمحال و بختیاری، در این بازدید که حدود 2 ساعت به طول انجامید و رئيس هيأت مديره و مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي چهارمحال و بختياري حضور داشت، مدیران کارخانه و کارشناسان مربوطه در هر بخش توضیحات لازم را ارائه کردند.
خط تولید لوازم خانگی از جمله بخش هایی بود که مورد بازدید نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد قرار گرفت. در این خط تولید، نحوه تولید بخشهای مختلف لوازم خانگی و آزمون‌های آن از نزدیک به نمایش گذاشته شد.
خط تولید مصنوعات یک‌بار مصرف و خط تولید اکسید روی که در ساخت کاشی و سرامیک استفاده خواهد شد و خط تولید نیترات پتاسیم که در بسیاری از سوخت موشک‌ها استفاده می‌شود از دیگر بخش‌های بود که نماینده ولی‌فقیه در استان از آن‌ها دیدن کردند

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در این دیدار با اشاره به 21 مردادماه رور حمایت از صنایع کوچک گفت: امروز به منظور مشاهده ظرفیت‌های قابل توجه صنعتی استان در مجموعه شهرک صنعتی شهرکرد حضور یافتم.
امام جمعه شهرکرد با قدردانی از زحمات و تلاش‌های واحدهای صنعتی از جمله کارخانه برفاف شهرکرد افزود: کارخانه برفاب یکی از مجموعه‌های ارزشمند و فعال در استان است که تولیدات خوب و ارزشمندی را به بازار داخل و خارج عرضه می‌کند و می‌کوشد که در خدمت اقتصاد مقاومتی باشد.
نماینده ولی‌فقیه در استان واحدهای صنعتی و کارخانه‌جات را همانند دیگر مجموعه کشور مواجه با مشکلات و کمبودهایی دانست و خاطرنشان کرد: دولتمردان و مسئولان و متولیان أمر باید مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد توجه ویژه قرار بدهند و در جهت رفع مشکلات آن ها تلاش کنند.
حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: دولتمردان اقدامات و فعالیت‌هایی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی انجام داده‌اند اما باید به این حرکت‌ها شتاب و سرعت بیشتر بخشیده شود تا شاهد آثار و برکات آن در جامعه باشیم و مدیران و تلاشگران عرصه صنعت و تولید نیز با نشاط و شادابی و دل‌گرمی بیشتر به کار خود ادامه دهند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در پایان این دیدار از زمینی که برای ساخت مسجد در شهرک صنعتی شهرکرد اختصاص داده شده بود، دیدن کرد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =