ایرنا نوشت: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: فراکسیون مستقلین نتیجه ائتلاف ضعیف جبهه پایداری و اعضای فراکسیون ولایت در مجلس قبلی بود که دوام نیافت و به تشکیل فراکسیون مستقلین منجر شد.

الیاس حضرتی  با تاکید بر این که مجلس شورای اسلامی ظرفیت داشتن فراکسیون های مختلف را دارد گفت: برخی از نمایندگان جبهه پایداری با فراکسیون ولایت مجلس، ائتلافی برای انتخاب رییس مجلس در ابتدای مجلس کنونی انجام دادند که در ادامه این ائتلاف برای تشکیل هیات رییسه مجلس ادامه یافت.

وی افزود: از همان روز نخست کسانی که در مجلس قبلی عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس بودند از این موضوع بسیار ناراحت بودند که چرا باید با کسانی در یک فراکسیون قرار گیرند که مقابل هم بودند و در برجام رو دروی هم ایستادند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طبیعی بود که این فراکسیون دوام نخواهد یافت و عده ای از آن جدا خواهند شد و در نتیجه ائتلاف ضعیف و شکننده ای که در ابتدای مجلس میان این دو طیف انجام شد فراکسیون سومی به نام مستقلین شکل گرفت.

وی یادآور شد: در هر دوره از مجلس، نمایندگان فراکسیون مستقلین را تشکیل می دهند و این فراکسیون برای افرادی است که خود را نه اصلاح طلب می دانند و نه اصولگرا این ها افرادی هستند که خود را مستقل می دانند.

این نماینده مجلس در ادامه افزود: استیضاح، سئوال و تذکر حق و ابزار نماینده است ولی در شرایط کنونی با هر استیضاحی مخالفم ولی تذکر و سئوال مشکلی ندارد. 

29219

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =