«دوازده صندلی» هفته آینده می‌آید / اکران یک فیلم پس از چهار سال

فیلم سینمایی «دوازده صندلی» از چهارشنبه هفته آینده اکران خواهد شد.

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پوستر فيلم سينمايي «دوازده صندلی» به كارگرداني اسماعیل براری كه قرار است از چهارشنبه هفته آينده در گروه آزاد به نمايش عمومي درآيد رونمايي شد.

به گفته اسماعيل براري، «دوازده صندلی» به طور كامل در بخش خصوصي توليد شده و از هيچ بودجه و رانت دولتي نيز استفاده نكرده است.«دوازده صندلی» بعد از نمایش در جشنواره سی و یکم فیلم فجر و با لغو پروانه نمايش، اکرانش به مدت چهار سال به تعویق افتاد.

این فیلم سرانجام بعد از دو سال مجدداً موفق به دریافت پروانه نمایش شد و پس از تبدیل آن از آنالوگ به دیجیتال قرار است به نمايش عمومی درآيد.

احمد نجفي، داريوش اسدزاده، افسر اسدي، ارژنگ اميرفضلي، رامتين خداپناهي،  عليرضا اوسيوند، رضا توكلي،  مهران رجبي، فرشيد زارعي فر، آرش نوذري، ستار هريس، هوشنگ اصغري، ميترا دولت آبادي، نيلا خرم و (با معرفي) فرزاد دزدمه و آزاده مهدي زاده بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان «دوازده صندلی» آمده است: هیچ انسان عاقلی ارزشمندترین دارایی خود را در صندلی عقب اتومبیلش مخفی نمی کند. پس هویدا نخست وزیر رژیم پهلوی هیچگاه عاقل نبوده است! مسابقه ای تند و نفسگیر برای یافتن پیکان هویدا آغاز می شود. چه کسی به دارایی ارزشمند هویدا دست خواهد یافت.براری، خود تهیه کنندگی این فیلم را برعهده داشته است.

58245

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 565878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • م. کمال EU ۰۵:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۱
    0 0
    کپی برداری مضحکیه از فیلم زیبای دوازده صندلی ساخته مل بروکس و با بازی فرانک لانجلا.