بخش عمده ای از نان مجموعه گروه صنعتی غذایی کو بو دنا با استفاده از بهترین مواداولیه وبرند سلامت و با شعار از مزرعه تا سفره تولید می شود وبا این ویژگی در سطح کشور توزیع می شو دَمدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنا تصریح کرد: نان حجیم بلوط شاخص ونماد استانهای زاگرس نشین است

مدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنای یاسوج گفت مجموعه نان کوبو دنا به عنوان مجموعه ای شاخص در سطح ملی است که حرفی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج، مدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنای یاسوج در جمع خبرنگاران گفت: اولین کاری که انجام دادیم راه‌اندازی کارخانه آرد بود که از سال 75 کارخانه آرد آبشار گستر را با حضور 150 نخبه علمی و دانشگاهی راه‌اندازی کردیم و قریب 20 سال است که در راه سلامت مردم گام برمی‌داریم.وی افزود: مجموعه کارخانه نان در بهمن ماه سال 94در سفر معاون رایس جمهور راه اندازی و در حال حاضر250 نوع نان تولید می‌کند که در سبد غذایی افراد در داخل و خارج کشور قرار می‌گیرد.

َبهرام باقری افزود:بخش عمده ای از نان مجموعه گروه صنعتی غذایی کو بو دنا با استفاده از بهترین مواداولیه وبرند سلامت و با شعار از مزرعه تا سفره تولید می شود وبا این ویژگی در سطح کشور توزیع می شو دَمدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنا تصریح کرد: نان حجیم بلوط شاخص ونماد استانهای زاگرس نشین است .

مدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنای یاسوج از صادرات 250 نوع نان صنعتی از استان کهگیلویه بویراحمد به عتبات عالیات خبر داد.وبا اشاره به صادرات نان استان به خارج از کشور گفت: صادرات نان صنعتی به خارج از استان در دستور کار قرار دارد که اولین صادرات نان استان به کشور عراق و شهرهای شیعه‌نشین و عتبات عالیات انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: اولین شعبه بیرون استانی این واحد شهریور ماه در شیراز راه‌اندازی می‌شود.

باقری تصریح کرد: در خصوص کیفیت نان بسیار تلاش داریم که با آخرین تکنیک‌ها نان‌های صنعتی در استان تولید کنیم و این کار را برای ذائقه‌های مختلف با شعار تغذیه و سلامت و با استفاده از مواد اولیه با برند سلامت در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اولین واحد تولید نان صنعتی در کشور هستیم که مزرعه و کارخانه از آن خودمان است و با استفاده از گندم و آرد بومی نان حجم شده تولید می‌کنیم.

باقری تصریح کرد: این واحد تولید نان صنعتی سومین فاز از کارخانه آرد بود که با حضور معاون رئیس‌جمهور راه‌اندازی شد و برای جلوگیری از خام فروشی و ایجاد صنایع تبدیلی این کار انجام شد که در کنار تولید آرد صنایع تبدیلی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مجتمع غذایی کوبودنا نخستین شرکت دانش‌بنیان مواد غذایی در کشور است که این کار را انجام می‌دهیم برای دو نوع بیماری دیابت و بیماری گوارشی نان‌های مخصوص تولید می‌کنیم.

باقری ادامه داد: برای بیماران دیابتی تولید نان‌های مخصوص را داریم و برای اینکه 14 هزار بیمار دیابتی در استان داریم خودمان بنیانگذار انجمن دیابت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهیم شد.

وی عنوان کرد: در زمینه بیماری گوارشی تولید نان‌های پروبیوتیک را برای مقابله با بیماری‌های گوارشی داریم.

مدیرعامل مجتمع غذایی کوبودنای یاسوج گفت: صادرات 250 نان از یاسوج به عتبات عالیات در دستور کار قرار دارد.

باقری در پایان از راه‌اندازی پروژه تحقیقاتی نان دارویی در استان خبر داد و گفت: با حضور نخبگان از گیاهان دارویی نان تولید می‌شود.

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566647

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =