پروژه تعریض پل قشلاق سنندج 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

شهردار سنندج گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات تعریض پل قشلاق اواخر سال گذشته آغاز شد و با برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار سنندج در گفتگو با خبرآنلاین اظهار داشت: مشکل ترافیک یکی از مهم ترین معضلات سطح شهر است که عمده ترین طرحهای عمرانی این شهرداری با هدف کاهش و روانسازی ترافیک اجرا خواهد شد.
منوچهر فخری بیان کرد: پل قشلاق در ورودی همدان به سنندج واقع شده و همواره در مسیر ورودی این پل شاهد ترافیک سنگینی بودیم.
وی گفت: با هدف کاهش و روانسازی ترافیک عملیات تعریض پل قشلاق در دستور کار این شهرداری قرار گرفت و عملیات اجرایی آن اواخر سال گذشته آغاز شد.
دکتر فخری افزود: در پروژه تعریض پل قشلاق یک باند به عرض 5/8 متر وبه طول 100 متر به مسیر ورودی این پل اضافه خواهد شد.
وی از پیشرفت فیزیکی 50 درصدی پروژه تعریض پل قشلاق خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته این پروژه تا پایان سالجاری به بهره برداری خواهد رسید.
شهردار سنندج تصریح کرد: تاکنون در راستای تکمیل این پروژه عملیاتی نظیر اتمام حفاری کیسینگ گذاری، آرماتور بندی و بتن ریزی شمع های شمالی و جنوبی، اتمام عملیات پی کنی، اجرای بتن مگر، قالب بندی، آراماتور بندی و بتن ریزی فنداسیون پایایه این پل اتمام یافته است.
فخری عنوان کرد: عملیات جابجایی لوله فاضلاب، عملیات آرماتوربندی و قالب بندی تمامی ستونها و سر ستونها این پروژه اجرا شده است.
وی هزینه اجرای این پروژه را 25 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه مشکل ترافیک در این مسیر رفع گردد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 566825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =