مهر نوشت: در اتفاقی عجیب زنبورها پیشرفته ترین جنگنده ساخته شده در تاریخ را زمین گیر کرده اند.

رحالی که تصور می شود هیچ سیستم پروازی توانایی مقابله با این جنگنده و ایجاد مشکل برای آن را نداشته باشد اما خبر می رسد که زنبورها یک فروند F-۲۲ را زمین گیر کرده اند.

چندی پیش دسته بزرگی از زنبورها خود را به محل خروج گازهای داغ سیستم موتوری یک فروند جنگنده F-۲۲ رسانده و با طرز عجیبی در اطراف آن نشستند. این اتفاق عجیب در پایگاه هوایی واقع در ویرجینیا روی داد تا عملا جنگنده مورد نظر زمین گیر شود.

ناتوانی خدمه این پایگاه در دور کردن زنبورها موجب شده تا آنها به دنبال افراد حرفه ای باشند که بتوانند از عهده متفرق کردن زنبورها برآیند.

کارشناسانی که برای بررسی این موضوع راهی پایگاه هوایی ویرجینیا شدند اعلام کردند که با بزرگترین گروه زنبورهایی روبرو شده اند که تاکنون دیده اند.

آنها از لوله های متصل به سیستمهای مکنده برای شکار زنبورها و جمع آوری آنها در محفظه ای مخصوص استفاده کردند.

کارشناسان وزن این زنبورها را حدود ۴ کیلوگرم که معادل ۲۰ هزار زنبور می شود عنوان کردند.

جنگنده F-۲۲ بالغ بر ۱۴۳ میلیون دلار قیمت دارد.

5454

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    43 7
    الان نزدیک ایران بود حماسه سرایی می شد که معجزه‌ی زنبورهای آریایی برای زمین گیر کردن شیطان بزرگ در طول تاریخ از این داستان ها زیاد ساخته شده که چون سند تصویری در دست نیست مردم باور کرده اند
    • بدون نام ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
      4 45
      شمابااین نظرتون پرنده های ابابیل که هم فیل وفیل سواررا پودرمیکردراقبول ندارید. زیراقدرت خداراباورندارید.دوم اینکه گفتیداگرایران بودمیگفتندمعجزه وووو بایدبگویم حادثه طبس که به تعبیرامام راحل شنهامامورخدالودندهم فبول ندارید.بله قدرتی بوسیله پرنده کوچک فیل به ان بزرگی رانابود میکنه قادره بوسیله زنبوراف۲۲راازپای دراورد
  • بی نام A1 ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    1 26
    پیشرفته ترین جنگنده ساخته شده تاریخ ؟؟؟؟؟ خوب مگر مجبورید هرچیزی را ترجمه کرده و منتشر کنید؟
  • بی نام A1 ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۴
    9 2
    زنبور امونیاک دوست دارد و ممکنه سوخت این جنگنده که ویژه و متفاوت است است از ترکیبات نیتروژن و تبدیل به امونیاک و اوره باشد که منجر به این پدیده شده و نکته خوبی برای شاسایی ماهیت سوخت توسط دانشمندان جوان زیر 30 سال و بومی سازی شده و غیره برای تولید جنگنده نسل پنج و شش و سوخت ان باشد.
  • 123 A1 ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    14 0
    این فقط یه بچه زنبوره که با ملکه جدیدش از کندوی قبلی بیرون زده. خدمه پایگاه هم خواسته اند به آنها آسیبی نرسانند و از یک زنبوردار کمک گرفته اند. البته خدمه پایگاه از نیشهایشان هم می ترسیده اند