ایران نوشت: اوایل مرداد امسال زن جوانی به دادسرای جنایی رفت و از ناپدید شدن شوهرش خبر داد.

او به بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای جنایی تهران گفت: چندی قبل همسرم کیانوش از شهرستان برای کار به تهران آمد. چند روز بعد هم با من تماس گرفت و خواست به حسابش مقداری پول بریزم تا بتواند همچنان دنبال کار برود. اما این آخرین تماس کیانوش بود و دیگر از او خبری نداریم.

به دنبال اعلام این شکایت، تحقیق برای کشف ردپایی از کیانوش آغاز شد. در ادامه نیز مشخص شد کیانوش آخرین بار با مرد میانسالی به نام حجت تماس داشته است. بدین‌ترتیب این مرد بازداشت شد. او ابتدا منکر آشنایی با کیانوش بود. اما در ادامه لب به اعتراف گشود و به بازپرس گفت: مدتی قبل با کیانوش در خیابان آشنا شدم، او به دنبال کار بود و از من خواست اگر کسی را می‌شناسم که دنبال کارگر است او را معرفی کنم. بعد از آن هم چندین بار با کیانوش صحبت کردم اما دیگر خبری از او ندارم.

درحالی که حجت مدعی بود از سرنوشت مرد گمشده بی‌خبر است، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با به‌دست آوردن تصویر کیانوش به سراغ پرونده‌های موجود در پزشکی قانونی رفتند، چرا که احتمال می‌دادند او در اثر حادثه‌ای جان سپرده باشد.

پیش‌بینی کارآگاهان درست از آب درآمد. چرا که آنها دریافتند جسد کیانوش، چندی قبل در اطراف تهران کشف و پس از انتقال به بهشت زهرا (س) دفن شده است.

این درحالی بود که کارت ملی مرد جوان نیز همراهش بود اما با توجه به کشف جسد کیانوش رسیدگی به این پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد. درحال حاضر نیز تحقیقات جنایی برای رازگشایی از معمای مرگ مرد جوان ادامه دارد.

 

45302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۴:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
    14 1
    کارت ملی کیانوش همراهش بوده اون وقت نتونستید خانواده اش را پیدا کنید در ضمن معمولا جسد های ناشناس را مدتی نگه میدارید تا خانواده اش پیدا شوند ولی شما طرف را سریع خاک کردید،به نظرم کسی به عمد در پزشک قانونی برای از بین بردن مدارک جرم مرتکب تخلف شده