سید مهدی فرشادان ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی کشور شد

سیدمهدی فرشادان نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی به عنوان ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 145 رای سیدمهدی فرشادان را به عنوان نماینده کمیسیون برنامه و بودجه و ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی انتخاب کردند.
مجلس شورای اسلامی سه ناظر شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی کشور دارد و در این دوره علاوه بر سیدمهدی فرشادان، رسول خضری نماینده مردم سردشت و پیرانشهر با 160 رأی به عنوان نماینده کمیسیون اجتماعی و عباس پوربافرانی نماینده مردم نائین با 138 رأی به عنوان نماینده کمیسیون بهداشت و درمان از مجموع 182 رأی به عنوان اعضای ناظر قوه مقننه در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی انتخاب شدند.
شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی در صورت داشتن موضوع قابل رسیدگی و دستور جلسه در هر ماه حداقل یکبار تشکیل می شود و ریاست شورا بر عهده رییس جمهور و در غیاب ایشان بر عهده معاون اول رییس جمهور است.
جلسات شورا با حضور حداقل دو سوم اعضا رسمیت می یابد و تصمیمات آن با رأی اکثریت وزرای عضو حاضر در شورا و تأیید رییس جمهور معتبر خواهد بود و وزیر رفاه و تأمین اجتماعی دبیر شورا است.
سیدمهدی فرشادان در دور اول انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران انتخاب شده بوده بود.
شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجموع دو نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و سید احسن علوی دیگر نماینده مردم این سه شهرستان در مجلس شورای اسلامی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =