مشکل یکی از مراجعان سرویس مشکلات مردم جهت اعزام بیمار خود در یکی از سفارتخانه های اروپایی در تهران، حل و فصل شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم، مشکل خود برای اعزام بیمار بدحال با یکی از سفارتخانه های اروپایی، را با خبرنگار ما در میان گذاشته بود.
این همراه بیمار درباره مشکل خود گفت: از بیمارستانی واقع در غرب اروپا، برای معالجه برادر بیمار خود، پذیرش گرفتیم ولی پس از مراجعه به سفارت آن کشور اروپایی، دربان به ما گفت که باید صبر کنید تا وقت سفارت برای شما تهیه شود. از آن جایی که بیماری برادرم، حاد است و امکان تعلل نداریم، برای حل این مشکل درخواست پیگیری داریم.
پس از پیگیری مرسوم از سوی سرویس مشکلات مردم، سفارتخانه این کشور اروپایی اعلام کرد برای دریافت تقاضای ویزای درمانی، باجه های مخصوصی را در نظر گرفته است.
این سفارتخانه در پاسخ به سرویس مشکلات مردم اعلام کرد:
به اطلاع میرساند که این سفارت جهت پذیرش بیماران باجه جداگانه داشته (باجه های 14 و 16) و این عزیزان می توانند جهت اخذ ویزا، بدون نوبت به باجه های مربوطه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است که چنانچه بیماری ایشان به عنوان بیماری حاد و فوریت مداوای ایشان در کشور مقصد توسط مسوول مربوطه تشخیص داده نشود، این شخص مشمول تایین وقت به روال معمولی و به صورت آنلاین میگردد. با امید اینکه سوال شما را پاسخ گفته باشیم، چنانچه در این مورد مبهماتی وجود داشته باشد، سفارت ما در جهت برطرف نمودن آنها تلاش خواهد نمود.


همچنین این سفارتخانه شماره تلفنی را جهت پیگیری موضوع در اختیار سرویس مشکلات مردم قرار داد که با اطلاع رسانی به موقع، مشکل اخذ ویزا برای همراهان بیمار حل و با اعزام بیمار به اروپا، روند درمانی در کشور مقصد دنبال شد.

 

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 567840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =