فرمانداری خرم‌آباد برای جذب ماموران سرشماری فرآخوان داد

ثبت‌نام از متقاضیان‌ هشتمین دوره سرشماری عمومی نفوس و مسکن 1395 آغاز شد

به گزارش خبرآنلاین لرستان،روابط عمومي فرمانداري خرم‌آباد اعلام کرد: با شروع هشتمين دوره سرشماري نفوس و مسكن از سوم مهرماه در سراسر كشور، افرادي كه داوطلب شركت در اين سرشماري به عنوان مأمور آمار هستند، لازم است از تاریخ یکم شهریورماه لغايت 25 شهریور ماه در سامانه اينترنتي مربوطه ثبت نام نمايند.
سامانه سرشماري به نشاني اينترنتي s95.sci.org.ir در اختيار داوطلبين و نيروهاي متقاضي جهت شركت در اين طرح خواهد بود تا ضمن مراجعه به سامانه و اطلاع از كليات طرح، نسبت به ثبت نام اقدام نمايند.
طرح سرشماري يكي از مهم‌ترين فعاليت‌هاي حاكميتي كشور است و نتايج حاصل از آن به عنوان آمار رسمي كشور اساس همه برنامه‌ريزي‌هاي اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي قرار مي‌گيرد.
در اين سرشماري به منظور كاهش هزينه‌ها و افزايش سرعت و دقت براي اولين بار در كشور شيوه نوين سرشماري اينترنتي در كنار مراجعه حضوري استفاده خواهد شد.
همكاري و مشاركت آحاد مردم نقش كليدي در موفقيت اين طرح عظيم ملي به ويژه سرشماري اينترنتي دارد و اين مركز نيازمند اطلاع‌رساني گسترده به ويژه در اصحاب رسانه است.
در اطلاعيه منتشر شده از سوي مركز آمار ايران، آمده است: مدت بكارگيري افرادي كه به منظور آمارگيري و تحت عنوان مامور سرشماري جذب مي‌شوند، موقت و صرفاً تا پايان زمان سرشماري خواهد بود.
در طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن سال جاري، حدود ۵۰۰ نفر نيروي آمارگير در سطح استان لرستان فعاليت خواهند كرد.
قابل ذکر است طرح سرشماري عمومي نفوس و مسكن كشور در سال جاري از ۳ تا ۲۴ مهر ماه به صورت اينترنتي بوده و سرشماري حضوري نيز از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان به صورت الكترونيكي و توسط تبلت و همچنين با كد رهگيري كه ثبت نام كنندگان در فضای اينترنت انجام داده‌اند، آغاز مي‌شود.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =