رییس کمیته عمران شورای شهرتهران گفت: وجود معتادان و سگ های کور در مجاورت دو بوستان بزرگ منطقه 15 یک تهدید بزرگ برای ساکنان این منطقه به شمار می آید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت شورای اسلامی تهران؛ اقبال شاکری در دویست و هشتاد و سومین جلسه شورا با اشاره به بازدید اخیر خود از منطقه 15 گفت: در منطقه 15 دو بوستان باغ اناری و بوستان مسافر قرار دارد که در جنب جاده امام رضا(ع) است و در دامنه کوه بی بی شهربانو قرار دارد.

وی با بیان اینکه این دو بوستان محلی برای پر کردن اوقات فراغت مردم است اما متاسفانه در حال تبدیل شدن به هرندی 2 هستند، گفت: در کنار بوستان باغ اناری، کوی بی‌بی شهربانو قرار دارد که مملو از معتادان و سگ‌های کور است که آسایش و امنیت مردم را تهدید می‌کند چراکه پارک توسط معتادان تسخیر شده است. قرار داشتن این بوستان در دامنه های کوه راه فرار برای معتادان باز گذاشته است. لذا باید هر چه سریعتر تدبیری برای محافظت از کودکانی که برای گذراندن اوقات فراغت بدانجا می ایند اندیشیده شود.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران پیشنهاد داد : باید هر چه سریعتر این بوستان ها تکمیل و نیز محصور شوند. علاوه بر این امر باید نهاد های مسئول در این زمینه یعنی وزارت بهداشت ، سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی و شهرداری فکری به حال این پارک کنند. چراکه وجود گرمخانه در مجاورت این بوستان ها گرچه اقدام مفیدی بوده اما باعث تشدید این موضوع شده است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۷
    0 0
    متاسفانه اکثر پارکهای تهران بخصوص در منطقه 12 به پایین پراز معتاد است و مواد فروشان به بچه ها هم مواد میفروشند و خیلی عادی این کار انجام میشود و چون معتقدند دولت دیگر معتادان را جمع آوری نمیکند چون دنبال درد سر نمی گردد و به صورت بسیار علنی مشغول مواد کشیدن هستند