سجاد انوشیروانی می‌گوید او اشتباهی در انتخاب وزنه برای براری نداشته و فقط برای مدال ریسک کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛سجاد انوشيرواني در خصوص حذف حركت دوم دوضرب براري گفت: به هيچ عنوان اشتباه تاكتيكي نداشتيم و كامل فضا را مديريت و كنترل كرديم. با صلاحديد خودمان حركت دوم حذف شد ضمن اينكه چاره اي جز اينكار نداشتيم.
انوشيرواني ادامه داد: طبق قوانين فدراسيون جهاني فقط ٣ بار حق جابجايي وزنه درخواستي وجود دارد كه ما براي حفظ جايگاه براري و از دست ندادن فرصت كسب مدالش از اين ٣ بار استفاده كرديم و ديگر امكان جابجايي نبود. ضمن اينكه وزنه سبكتر از ٢٣١ و حتي خود ٢٣٠ دردي دوا نمي كرد و هيچ تاثيري براي موفقيتمان نداشت.
انوشيرواني با تاكيد بر اينكه بيشتر از چيزي كه همه ديدند نمي توانستيم به براري فشار بياوريم گفت: امكان اينكه ١ بار ديگر او را براي زدن وزنه به روي تخته يا سالن تمرين بفرستيم وجود نداشت، او بايد تمركز مي كرد و هر چه در توان داشت براي وزنه ٢٣١ كيلوگرم مي گذاشت تا به برنز دست يايد. تغییرات را تا جایی ادامه دادیم که هم توان براری را لحاظ کرده باشيم و هم اصلا فکر نمیکردیم چین و ارمنستان آن وزنه ها را مهار كنند.از طرف دیگر در یکضرب عقب بودیم و باید منتظر می شدیم که ببينيم رقیبان براي كسب مدال برنز  چه وزنه اي مي زنند.
نايب قهرمان المبيك ٢٠١٢ لندن در پايان گفت: براري در تمرينات اين وزنه را نزده بود و در بهترين حالت توانسته بود ٢٢٦ كيلوگرم را مهار كند. عليرغم اين با غيرت و تعصب قبول كرد كه به مهار اين وزنه برود اما موفق نبود. انشاله با دعاي خير مردم بهداد عزيز هم امشب به روي تخته مي رود و تمام تلاشمان بر اين است كه بهترين اتفاق براي وي و كاروان ايران رقم بخورد. 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =