با برگزاری جشنواره امید و نشاط و در راستای برنامه های مربوط به اصلاح الگوی مصرف ، از تعدادی مشترک کم مصرف برق در بخش تعرفه خانگی تجلیل صورت پذیرفت

به گزارش خبرآنلاین سمان مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در این مراسم بیان داشت : تعدادی از مشترکان برق که بیش از 50 درصد در مصرف برق در سال گذشته به نسبت سال 93 صرفه جویی داشته اند مورد تقدیر واقع شده اند .
مهندس سید محمد موسوی زاده با عنوان این که استفاده از روشهای صحیح و کارآمد در بهره گیری انرژی ، مدیریت مصرف برق است گفت : هر خانوار ایرانی بالغ بر دو ونیم تا سه برابر متوسط دنیا برق مصرف می کنند .
وی با معرفی ساعات اوج مصرف برق در شش ماهه اول و دوم سال اظهار داشت : عدم استفاده از لوازم برقی پر مصرف در ساعات اوج مصرف ، به عنوان مهم ترین مشارکت مشترکین با صنعت برق است و بهترین زمان بهره مندی از وسایل برقی پرمصرف همچون اتو ، ماشین لباسشویی ، جارو برقی و نظایر آن ، اوایل صبح ، اوایل شب وروزهای تعطیل می باشد .

وی با ابراز این که دمای مناسب رفاه در تابستان 25 و در زمستان 27 درجه است افزود : در هنگام خرید لوازم برقی ، توجه به برچسب انرژی و تهیه وسایل برقی با رده انرژی A و بالاتر ، در میزان کارائی دستگاه و مصرف بهینه برق تاثیرات مثبتی خواهد داشت .
وی تصریح کرد : رعایت راهکارهای ساده مدیریت بهینه مصرف که روش بدون هزینه است ، حدود 30 درصد در مصرف انرژی الکتریکی صرفه جوئی را دربردارد .
گفتنی است در این جشنواره که با حضور جمعی از همکاران و خانواده های همکار این شرکت و با مشارکت شرکت توزیع برق استان ، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و صدا و سیمای مرکز سمنان برگزار شد ، ضمن اجرای برنامه های فرهنگی و هنری با موضوع راهکارهای عملی مدیریت بهینه مصرف ، از سه نفر مشترک کم مصرف برق خانگی با اهداء لوح تقدیرشد.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =