خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم. خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.


شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.

 

46231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مريم ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    5 3
    چرا حقوق پرستاران با توجه به زحمتي كه ميكشند خيلي كم است ؟ در حد بقيه كارمندان است در حاليكه نه تعطيلي دارند و نه شب و روز
  • مهدی A1 ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    5 0
    چرا هیچ نظارتی بر سازمان اتوبوسرانی و رانندگان انها نیست که امسال بارها مسافران را به کشتن میدهند جان مردم را بخطر میندازند واقعا رانندگی اتوبوسها خیلی خطرناک است
  • بی نام RO ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    3 0
    درروزملي مساجدبپرسيدچرابه مساجدقديمي وتارخي كم توجهي ميشودميراث فرهنگي پاسخ دهد
  • محسن IR ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    4 1
    چرا کارمندان دولت باید دو بار مالیات پرداخت کنند . یک مالیات در فیش حقوقی از آنها کسر می شود و یک مالیات هم هنگام خرید به عنوان مالیات بر ارزش افزوده . که جمعا مالیات کارمند و حقوق بگیر می شود 20 درصد . منتظر پاسخ هستیم .
  • كيا IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    از خيابان بزرگمهر كرج با توجه به لرزش وصداهاي آزاردهندهء حاصل از حركت وبوق كاميونها از اتوبان كرجقزوين وهمچنين حركت مترو در زير زمين به دليل نزديكي آپارتمانهاي مسكوني خيابان بزرگمهر كرجحدفاصل زيرگذرفاز4تازيرگذرمترو ساكنين اين منطقه خواهان نصب صداگير و بررسي و رفع مشكلات ريل مترو هستند.
  • بی نام IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    2 0
    این که بانک مرکزی اعلام کرده بانک ها حق مسدود نمودن مبلغی از وام را ندارند ، دقیقا برای کدام کشور میباشد ؟ بانک های ایران که عمل نمیکنند شاید برای کشور دیگری مصوبه میدهند.
  • علی پاکروان A1 ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
    0 0
    سلام. با فشار زیاد به فرهنگیان بازنشسته بانک واریزی حقوق از ملی به صادرات تغییر کرد و با ترافیک و ازدحام زیاد در بانک صادرات حساب باز کردیم. اما حقوق همچنان در بانک ملی واریز شدسوال این است چرا زورتان به این قشر می رسد. از طرفی بانک ملی به بازنشستگان دسته اعطا می کرد اما بانک صادرات حاضر نیست دسته چک به همکاران بازنشسته بدهد ایا این ایجاد زحمت برای این قشر نیست؟
  • بی نام IR ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
    1 0
    اتمام مترو فرودگاه امام و مترو پرند از واجبات است . از آلودگی هوای جنوب تهران به مقدار زیادی کاسته میشود در ترافیک بزرگراه ساوه بسیار تاثیر دارد ودر اسایش ساکنین این مناطق بسیار موثر است
  • كريم بدرخاني IR ۰۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۴
    0 0
    با سلام، در منطقه 5 شهرداري تهران، تقاطع بزرگراه ستاري و آبشناسان، ايستگاه شماره يك بازيافت شهرداري واقع شده است، متاسفانه بوي ناشي از سوزاندن شبانه زباله در اين محل باعث آلودگي هوا، انتشار بوي آزاردهنده و سلب آسايش همسايگان شده است، به صورتي كه نه امكان استفاده از كولر وجود دارد و نه امكان بازگذاشتن پنجره ها، اين مورد را چندين بار از مراكز بازرسي و كنترل شهرداري پيگيري نموده ايم، اما متاسفانه علي رغم قول مساعد، تا كنون اقدامي صورت نگرفته است. اساسا سئوال من اين است كه آيا داير كردن چنين مكان هايي در محل زندگي مردم صحيح است؟ لطفا اين موضوع را از هر طريقي كه فكر مي كنيد ممكن است به نتيجه برسد پيگيري نماييد. با تشكر