رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان عزل شد/سوء استفاده از پرونده نانوایان فوتی

به گزارش مهر، بدنبال افشای تخلفات اداری در اتحادیه نانوایان اصفهان، که چند ماه پیش از سوی خبرگزاری مهر رسانه‌ای شد، رئیس اتحادیه نانوایان و نایب رئیس این اتحادیه برکنار و سرپرست جدید معرفی شد.

با اعلام پلمب بخش اداری اتحادیه نانوایان اصفهان و تخلفات اداری و مالی رئیس و نایب رئیس اتحادیه نانوایان، در هفته گذشته این افراد دستگیر و با گذشت یک هفته سرپرست جدید اتحادیه نانوایان اصفهان انتخاب شد.

جواد محمدی مدیر بازرسی اتاق اصناف استان اصفهان که امروز بر مسند و جایگاه رئیس اتحادیه نانوایان اصفهان نشسته است در یک مراسم رسمی با حضور سرپرست جدید اتاق اصناف اصفهان، یعنی رسول جهانگیری، معرفی شد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه نانوایان اصفهان با اعلام مطالب فوق گفت: چند ماه پیش دبیر خانه اتحادیه نانوایان اصفهان به دستور دستگاه قضایی پلمب شد.

وی بیان داشت: سوء استفاده از پرونده نانوایان فوت شده و استفاده از کد ملی این افراد، دست کاری پرونده‌ها و توزیع آرد خارج از شبکه از دلایل پلمب دبیر خانه اتحادیه نانوایان است.

دلایلی که به قول صابری، رئیس سابق اتحادیه نانوایان اصفهان موضوع داخلی است و قابل طرح در رسانه ها نیست یا به قول محمدرضا پاکنژاد، رئیس سابق اتاق اصناف استان اصفهان به شکل کلی در رده تخلفات اداری قابل دسته بندی است.

پاک نژاد، رئیس سابق اتاق اصناف استان اصفهان با بیان اینکه موضوع تخلف اتحادیه نانوایان موضوع امروز و دیروز نیست بلکه از دو تا سه سال پیش این تخلفات بوده و به مدیریت ما بر نمی‌گردد، اعلام داشت: اگر امروز تخلفات اداری اتحادیه نانوایان استان اصفهان باز شده به دلیل رویکرد جدیدی است که در اتاق اصناف شکل گرفته و آن هم بازنگری اتحادیه‌ها و بازرسی عملکرد مدیریت اتحادیه‌ها است.

وی با بیان اینکه با تلاش مجدانه کمیسیون بازرسی اتاق اصناف شاهد آشکار شدن تخلفات اداری در اتحادیه نانوایان شدیم، افزود: این نظارت و بازرسی روی تمام اتحادیه‌ها انجام می‌گیرد و هر کجا که از بعد عدالت شاهد تضییع حقوق باشیم، برخورد می‌کنیم.

وعده نظارت و بازرسی و برخورد با متخلفین اتحادیه‌ها که از سوی اتاق اصناف به مردم داده شد امروز در حالی محقق شد و شاهد برکناری دو تن از متخلفان اتحادیه نانوایان اصفهان بودیم که اتاق اصناف نیز شکل جدیدی از مدیریت به خود گرفته و امید است روند مبارزه با تخلفات با شدت و قدرت بیشتری انجام گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =