سخنگوی فراکسیون امید مجلس می‌گوید: احتمال ائتلاف اصولگرایان اعتدالی و اصلاح‌طلبان در انتخابات شوراها کم است چرا که اصلاح‌طلبان دستشان برای انتخاب افراد بازتر است.

بهرام پارسایی نماینده شیراز در مجلس دهم، درباره احتمال ائتلاف اصلاح طلبان با اصولگرایان اعتدالی برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به خبرنگار خبرآنلاین گفت: هر دو جریان برای ارتقاء وضعیت کشور با همه تعامل می‌کنند ولی اینکه با اصولگرایان برای انتخابات شوراها به نتیجه برسیم بعید است چراکه برای انتخابات شوراها متقاضیان زیادی از طیف های مختلف وجود دارند و با توجه اینکه رد صلاحیت ها نیز همانند انتخابات مجلس نیست لذا اصلاح طلبان کمبود نیرو نخواهند.

وی اظهار داشت: در انتخابات مجلس، اصلاح‌طلبان مقداری برای انتخاب افراد محدودیت داشتند ولی در انتخابات شوراها این محدودیت وجود ندارد و دست مان برای انتخاب بازتر است.

پارسایی با بیان اینکه احتمال ائتلاف اصولگرایان اعتدالی و اصلاح طلبان را کم می دانم، گفت: در دنیای سیاست نیز به اجماع رسیدن دوخط فکری مجزا بسیار کم است. اساسا وجود این دوخط فکری برای عرصه سیاست لازم است و به نفع کشور و مملکت است،اگر قرار باشد همه یکی شوند مشکل ایجاد می شود، حتی اگر در مجلس این دوخط فکری یکی شوند خطرآفرین است.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث انتخابات شورای شهر افکار عمومی برای ما در اولویت است، چراکه ما با حمایت مردم وارد مجلس شده ایم و بعید می دانم افکار عمومی متمایل به اصلاحات این را بپسندد که اصلاح طلبان با اصولگرایان معتدل به ائتلاف برسند و این موضوع برای انها دلچسب نیست.

وی تاکید کرد:اصولگرایان اعتدالی در انتخابات شوراها لیست می‌دهند و حامیان دولت و اصلاح طلبان نیز لیست می دهند و یک عرصه رقابتی شکل می گیرد .

2929

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =