مهر نوشت: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ضمن تاکید بر لزوم افزایش قدرت دفاعی نظام گفت: استقلال فرهنگی نظام مایه عصبانیت آمریکا و نیز پیشرفت‌های نظام شده است.

به گزارش خبرآنلاین ،آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه با توصیه همگان به تقوای الهی و پرهیز از معصیت اظهار داشت: افزایش توان دفاعی برای مقابله با دشمن ضروریست و باید همیشه در اوج آمادگی و توان دفاعی باشیم.

امام جمعه کرمانشاه به اقدامات توطئه‌گرانه آمریکا برای ضربه زدن به قدرت نظامی و دفاعی ایران اشاره کرد و افزود: به لطف خداوند نقشه‌های شوم دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نخواهد برد.

آیت‌الله علما همچنین از تلاش و عملکرد ارزشمند و بی‌نظیر سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروی انتظامی برای انهدام جمعی از تروریست‌های مزدور در کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: دشمن هر لحظه در اندیشه لطمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه کرمانشاه ضمن تاکید بر افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی یادآور شد: نیروهای پرتلاش امنیتی و نظامی برای مقابله با دشمنان همیشه آماده‌اند و توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان راخنثی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن تاکید بر افزایش توان دفاعی و قدرت نظامی در کشور بیان کرد: هفته دولت را در پیش داریم و دولتمردان در این هفته باید مردم را اقدامات و عملکرد خود را در عرصه‌های مختلف مطلع سازند.

آیت الله علما در ادامه خطبه‌ها بیانات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ استقلال اقتصادی نظام را یادآور شد و افزود: اقتصاد مقاومتی تنها راه نجات کشور و راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی و رسیدن به خودکفایی است و لذا این مهم باید در اولویت قرار داده شود.

خطیب جمعه کرمانشاه همچنین ضمن تاکید بر مسئله استقلال فرهنگی در نظام بیان کرد: آمریکا از فرهنگ دینی جمهوری اسلامی ایران عصبانی است. ایران در پرتو فرهنگ غنی‌اش همواره به پیشرفت‌های محسوس و مهمی در زمینه‌های دفاعی و نظامی و هسته‌ای رسیده است.

امام جمعه کرمانشاه تحکیم بنیان خانواده را ضروری دانست و افزود: فرهنگ عفاف و حجاب باید در خانواده‌ها نهادینه شود همچنین شرایط جامعه لزوم شناسایی آسیب‌های اجتماعی و مقابله با آن را می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تسلیت رحلت آیت الله سید مجتبی میبدی بیان کرد: مرحوم آیت الله میبدی روحانی و عالمی عالیقدر و خوشنام بود و خداوند بر علو درجات ایشان بیفزاید.

آیت‌الله علما جنایت‌های آمریکا و آل خلیفه بر مردم مظلوم جهان را یادآور شد و تاکید کرد: جنایات این دشمنان محرز است و ما موظف هستیم تا این جنایت‌ها را به مردم جهان نشان دهیم تا دنیا اوج جنایت این ستمگران علیه بشریت را ببینند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =