به گزارش مهر، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: فوتی‌های ناشی از حوادث کار استان اصفهان در چهار ماه نخست سال جاری با افزایش ۱۱.۶ درصدی روبرو بوده است.

علی سلیمانی پور  با بیان اینکه در چهار ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش آمار حوادث استان در برخی از زمینه‌ها بوده‌ایم، اظهار داشت: از این رو آمار مصدومان و تلفات ناشی از حوادث جاده‌ای، حوادث ناشی از کار و مسموم شدن با گاز مونوکسید کربن از جمله این موارد است.

وی در ادامه در خصوص فوت ناشی از حوادث کار استان در چهار ماه امسال نیز گفت: در این بازه زمانی ۳۹ نفر که همگی مرد بودند بر اثر حوادث ناشی از کار در سطح استان اصفهان جان خود را از دست داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان آمار فوتی سال گذشته ناشی از حوادث کار سال گذشته را ۳۵ نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته با افزایش ۱۱.۴ درصدی روبرو بوده است.

سقوط از بلندی دلیل عمده فوت ناشی از حوادث کار

وی سقوط از بلندی را دلیل عمده فوت ناشی از حوادث کار در استان اصفهان اعلام کرد و بیان داشت: همچنین در این بازه زمانی ۹۹۹ نفر در حوادث کار مصدوم شدند که ۳۲ نفر آنها زن و مابقی مرد بودند.

سلیمانی‌پور تصریح کرد: آمار مصدومین ناشی از حوادث کار استان اصفهان در سال جاری نسبت به ۹۴۲ مورد سال گذشته با افزایش ۶.۱ درصدی روبرو بوده است.

وی در خصوص آمار فوتی‌های ناشی از گاز گرفتگی نیز بیان داشت: در چهار ماهه اول سال جاری آمار اجساد معاینه شده در مراکز پزشکی قانونی استان باتشحیص علت مرگ مسمومیت با گاز مونواکسید کربن ، ۱۵ مورد (۲ زن و ۱۳ مرد) بوده و نسبت به مدت مشابه سال قبل که این تعداد چهار نفر بوده، افزایش داشته است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان اضافه کرد: همچنین در چهار ماه نخست سال جاری آمار فوت شدگان ناشی از سوختگی شامل ۷۲ نفر، ( ۳۵زن و ۳۷ مرد) بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل (۷۸ نفر شامل ۳۰ زن و ۴۷ مرد) معادل ۷.۷ کاهش داشته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =