میزان به نقل از مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی نوشت: ششمین گردهمایی مسئولان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد.

ضا جعفرزاده گفت: ششمین گردهمایی مسئولان استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری و مدیران عالی رتبه فنی و عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی برگزار شد.

وی گفت: در این گردهمایی ضمن بررسی قوانین و مقررات هوانوردی، در خصوص رعایت استانداردها و الزامات فنی و تخصصی اظهارهای علمی و تجربی مسئولان شرکت‌ها جهت رفع چالش‌های احتمالی بحث و تبادل نظر صورت گرفت. 
 
در این جلسه تقوایی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ضمن مثبت خواندن نقد و نظرهای تخصصی مطرح شده مهمترین راهکار پاسخگویی به انتظارات مردم در سایه توسعه اقتصادی و افزایش بهره وری شرکت‌ها را همکاری تنگاتنگ شرکت‌ها و به اشتراک گذاشتن منابع و امکانات موجود دانست و گفت: برای عرض اندام و حضور در عرصه حمل و نقل هوایی جز توجه به آموزش‌های هوانوردی و تسلط بر مقررات و قوانین رایج بر حمل و نقل هوایی بروز جهان امکان پذیر نخواهد بود. 
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر دوره‌های آموزشی آیوسا بررسی سانحه JAA در دستور کار قرار دارد گفت: سازمان هواپیمایی کشوری نظر دارد آموزش‌ها را بازنگری و آموزش‌های اولیه و ضمن خدمت را ساماندهی نماید. 
 
این گزارش حاکی است در این جلسه مقرر گردید اواسط شهریورماه شرکت‌های هواپیمایی توسط کارکنان استاندارد پرواز و خبرگان صنعت مورد ممیزی جامع قرار گیرند. 

 

22439

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 569698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =