مهر به نقل از سخنگوی شورای شهر اصفهان نوشت: لایحه برگزاری جشنواره کودک که به همراه توافق‌نامه به شورای شهر اصفهان تقدیم شده بود در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی به شهرداری برگشت داده شد.

ندا واشیانی پور  با اشاره به بررسی طرح‌ها و لوایح شهرداری در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: در این جلسه علنی شش بند مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در جلسه علنی روز گذشته شورای شهر اصفهان لایحه‌ای به همراه مبایعه نامه‌ای تنظیمی توسط مدیر منطقه دو در خرید یک منزل مسکونی به مساحت عرصه ۲۶.۲۲۵ مترمربع و اعیانی ۶۵.۱۹۳ مترمربع به بهای شش میلیارد و ۳۱۷ میلیون و ۳۶۰ هزار ریال به صورت نقد و غیرنقد بود که مورد تصویب اعضای شورای شهر قرار گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ارائه لایحه پیشنهاد دریافت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی توسط مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان با کارمزد ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه برای تسریع در آزادسازی و اجرای خیابان و پارکینگ کمرزرین گفت: این لایحه نیز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

وی اضافه کرد: لایحه‌ای هم به همراه تعرفه‌های پیشنهادی برای دوره‌های مرکز آموزش سازمان آمار، اطلاعات و خدمات کامپیوتری شهرداری اصفهان مورد بررسی قرار گرفت و مصوب شد.

واشیانی پور در خصوص بررسی لایحه جشنواره کودک نیز ابراز داشت: لایحه برگزاری جشنواره کودک که به همراه توافق‌نامه به شورای شهر اصفهان تقدیم شده بود در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی به شهرداری بازگشت داده شد.

وی همچنین با اشاره به ارائه طرح راه‌اندازی پارک مینیاتور در شهر اصفهان با پیشنهاد هشت نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: این طرح نیز مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

سخنگوی شورای شهر اصفهان با اشاره به اینکه پارک‌های مینیاتوری، پارک‌های موضوعی هستند که آثار و ابنیه معروف دنیا یا کشور در آنها در ابعاد ویژه‌ای وجود دارد و یکی از جاذبه‌های گردشگری به شمار می‌آیند، اضافه کرد: پارک‌های مینیاتور در بسیاری از کشورهای دنیا احداث و مورد استقبال واقع شدند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =