به دنبال برگزاری نشست خبری دبیر و مدیر دفتر برنامه ریزی و تلفیق ستاد احیای دریاچه ارومیه ، روابط عمومی این ستاد با صدور اطلاعیه ای، ضمن تشکر از رسانه های گروهی که با گرایش های مختلف فکری، به موضوع احیای دریاچه اهمیت داده اند؛ تحلیل برخی از رسانه ها از سخنان دبیر ستاد دکتر عیسی کلانتری را مغایر با موضع ستاد و دبیر آن اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در این اطلاعیه آمده است؛ برخی خبرگزاری ها و سایت ها، برداشت شخصی و تحلیل و تفسیر خودشان را از اظهارات دکتر عیسی کلانتری منعکس کردند. این اظهارات، موضع ستاد احیای دریاچه ارومیه نیست. دبیر و مجری این ستاد همواره تاکید می کند:دکتر حسن روحانی، نقش کلیدی در برنامه ریزی و اجرای فعالیت های احیای دریاچه ارومیه داشته و دارند و عزم و اراده ایشان، پایان بخش غفلت تاریخی درخصوص این دریاچه است.

کلانتری همواره تاکید داشته است که این تصمیم یک اقدام استراتژیک توسط رییس جمهور محترم بوده که بر اثر تجربیات ایشان طی سال های حضور در عرصه های مختلف از جمله شورای عالی امنیت به دست آمده است.

در پایان این بیانیه تاکید شده که تشکیل ستاد احیای دریاچه ارومیه در سال 1392 به دستور مستقیم و با صلاحدید دکتر روحانی تشکیل شد و این اتفاق، نشانه ای از اهتمام جدی رییس دولت یازدهم به مسایل زیست محیطی بویژه احیای دریاچه ارومیه به  است. همچنین فعالیت های این ستاد برآیند پاسخ مناسب دولت کنونی به خواست هموطنان عزیز بویژه استان های آذربایجان غربی، شرقی و کردستان مبنی بر احیای دریاچه ارومیه به شمار می آید.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =