با حضور انبوه و با شکوه مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهر ملایر، حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر 3 شهید گرانقدر، "برادران دلاور مومنی" تشیع و به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از ملایر ؛ مراسم تشییع با شکوه مادر شهیدان مومنی از میدان امام خمینی(ره) تا میدان آزادگان ملایر برگزار شد و سپس آیت‌الله فاضلیان امام جمعه ملایر بر پیکر این مادر شهید نماز اقامه کرد.

پیکر مادر شهیدان مومنی پس از تشییع برای خاکسپاری به روستای طجر شهرستان ملایر منتقل شد.

لازم به ذکر است خانواده شهيدان مؤمنی تنها خانواده دارای سه شهيد در شهرستان ملاير هستند. شهيد «نورعلی مؤمنی» در اردیبهشت‌ماه سال 60 در منطقه سر پل ذهاب، شهيد «فتحعلی مؤمنی» در شهريور سال 60 در منطقه سر پل ذهاب و شهيد «رستگار مؤمنی» در آبان سال 61 در منطقه سومار به شهادت رسيدند.

 

دکتر حسن روحانی، رییس جمهوری در پیامی درگذشت حاجیه خانم بتول روزبهانی مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت و برای ایشان علّو درجات را از خداوند متعال مسالت کرد.

متن این پیام به این شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم بتول روزبهانی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام فتحعلی، نورعلی و رستگار مومنی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، موجب تأثر و تألم خاطر شد. این مادر با ایمان و صبور که با ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (علیهم السلام) و به تأسی از مکتب عاشورا، در مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی، از عزیزترین سرمایه‌های زندگی خویش گذشت، الگویی درخشان از شیرزنان فداکار این سرزمین را به یادگار گذاشت. اینجانب درگذشت این مادر مکرمه را تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علّو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت ‌دارم.

حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570604

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =