40 طرح عمرانی شهرستان شهرکرد با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد

ایرنا نوشت: بهره برداری همزمان از 40 طرح عمرانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در شهرستان شهرکرد آغاز شد.

فرماندار شهرستان شهرکرد روز سه شنبه در آیین افتتاح این طرح ها در بال چهارم امامزاده دو خاتون شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت در مجموع 46 طرح عمرانی ، صنعتی، کشاورزی و خدمات به بهره برداری می رسد.
علی ملکپور گفت: این طرح ها با هزینه ای بالغ بر 488 میلیارد ریال و اشتغالزایی 185 نفر بهره برداری شده است.
وی همچنین از آغاز به کار 6 طرح جدید همزمان با سفر معاون اقتصاد و دارایی در شهرستان شهرکرد خبر داد و گفت: این طرح ها زمینه اشتغال 50 نفر را فراهم می کند.
ملکپور افزود: برای اجرا و تکمیل این طرح ها 309 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
فرماندار شهرکرد اظهار کرد: در دولت یازدهم توجه وی‍ژه ای به تکمیل و بهره برداری از طرح های نیمه تمام نموده است.
وی با اشاره به این که عده ای سعی دارند فعالیت های دولت را نادیده بگیرند، افزود: مردم واقعیت را می دانند و قضاوت عادلانه و منصفانه دارند.
شهردار شهرکرد نیز گفت: عملیات اجرایی طرح عمرانی تجاری بال چهارم میدان امامزادگان 2 خاتون شهرکرد با مشارکت مردمی از سال 1385 در زمینی به مساحت حدود 6 هزار و 500 مترمربع و زیربنای حدود 19 هزار و 500 مترمربع در سه طبقه با 300 واحد تجاری آغاز شد.
نورالله غلامیان افزود: حدود 6 هزار مترمربع پارکینگ برای این واحد تجاری در نظر گرفته شده است.
به گفته وی، 120 میلیارد ریال برای تملک زمین و 130 میلیارد ریال نیز برای ساخت این طرح هزینه شده است.
غلامیان افزود: بال 1 و 2 این طرح در سال های قبل به بهره برداری رسیده و بال سوم طراحی و جزو طرح های در دست اجرای شهرداری شهرکرد است.
دیدار با نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، بهره برداری و بازدید از طرح های عمرانی، های مهم مانند فولاد سفیددشت، راه آهن اصفهان - شهرکرد - اهواز و کارخانه حجاب از مهمترین برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی به این استان است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 570745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =