تامین امنیت و آرامش از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است

فرماندار پلدختر گفت: تامین امنیت و آرامش از دستاوردهای دولت تدبیر و امید است ، شهرستان پلدختر به عنوان یکی از امن ترین شهرستان های استان لرستان می باشد

اسمااسماعیل پور - خبرانلاین لرستان: نورالدین درمنان در دیدار فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با تبریک هفته دولت افزود:نیروی انتظامی جهت تامین امنیت در شهرستان شبانه روز تلاش می کند که قابل تقدیر است .
وی گفت: نیروی انتظامی اقدامات موثر و پیشگیرانه ای در مقابله با وقوع جرم ، قاچاق کالا و مواد مخدر و غیره در شهرستان انجام داده که این مهم در سایه همدلی و همزبانی مردم و مسوولان با نیروی انتظامی محقق شده است .
وی افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا از چهره های پرتلاش ، زحمتکش ، صادق و خدوم تقدیر شود و نیروی انتظامی و همه ما باید تلاش کنیم تا برنامه هایی که در این هفته انجام می شود به عنوان بخشی از خدمات دولت به مردم اطلاع رسانی شود.
فرمانده انتظامی پلدختر در این دیدار گفت: مشارکت های مردمی ، اعتماد عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی ، افزایش احساس امنیت و آرامش در جامعه از مهم ترین اهداف نیروی انتظامی است .
سرهنگ صفر عبدالوند افزود: نیروی انتظامی به عنوان بخشی از بدنه نظام از نهادهایی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و با ایجاد نظم و امنیت جهت سرمایه گذاری زمینه پیشرفت و توسعه را با وحدت و همدلی بین مردم و دولت فراهم می کند .
وی بیان کرد: امروز نیروی انتظامی در بین مردم جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده با این وجود شاید بعضی از حاشیه سازان دست از کار خود نکشیده باشند اما این نیرو توانسته دربحث تامین نظم و امنیت اعتماد مرم را جلب کند .
رییس پلیس پلدختر گفت: شهرستان پلدختر از نظر ایجاد نظم و امنیت در بین شهرستان های استان رتبه نخست را دارد که این مهم با تعامل و همکاری نهادهاو دستگاه های اجرایی شهرستان به ویژه فرمانداری پلدختر و شورای تامین شهرستان محقق شده است.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 571394

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =