۱۲۰۰ واحد مسکونی مددجویی در استان بوشهر تعمیر و احداث شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ( ره ) استان بوشهر : بیش از یک هزار و دویست واحد مسکونی مددجویی تعمیر و احداث شد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر، احمد لطفی افزود: از این میزان ۳۱۹ واحد مسکونی با اعتبار ۱۷ هزار و ۹۸۰ میلیون ریال در روستاها برای مددجویان ساخته شده است.

وی اضافه کرد: در طی سال گذشته ۱۵۴ واحد مسکونی در شهرهای استان برای مددجویان این نهاد با اعتبار ۱۵۴ میلیون ریال احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهرتصریح کرد: در همین مدت برای تعمیرات کلی، جزیی، احداث حصار و فضاهای جانبی ۷۹۴ واحد مسکونی، ۱۱ هزار و ۷۶۱ میلیون ریال هزینه شده است.

لطفی با اعلام ویژه برنامه‌های این نهاد برای احداث و تعمیرات منازل مددجویی در شهرها و روستاهای استان برای مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: در طی پنج ماهه اول امسال،۶۴ واحد مسکونی با اعتبار ۳۲ میلیارد ریال برای ساخت و تعمیرات مسکن مددجویی هزینه شده است.

وی با اشاره به آغاز ساخت یک‌هزار و ۱۲۱ مسکن روستایی ویژه مددجویان گفت: در اجرای طرح نهضت تامین مسکن نیازمندان روستایی عملیات ساخت یک‌هزار و ۱۲۱ مسکن در روستاها ویژه نیازمندان آغاز شده که تا پایان سال تحویل می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه در راستای این طرح ۳۰ میلیون تومان برای ساخت هر منزل هزینه می‌شود افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات ساخت مسکن نیازمندان از سوی خیران تامین می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =