سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد اعتراف کرد که در برنامه‌هایش برای فصل جدید، روی هافبک آلمانی‌اش حساب نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ژوزه مورینیو ادعای چند وقت اخیر رسانه‌های انگلیسی مبنی بر اینکه باستین شواین‌اشتایگر در برنامه‌های او در منچستریونایتد جایی ندارد را تأیید کرد. با وجود تأکید هافبک آلمانی شیاطین سرخ بر ماندن در اولدترافورد، یک منبع نزدیک به این باشگاه هفته گذشته به ESPN‌ گفت که من‌یونایتد قصد ندارد کاپیتان پیشین آلمان را نگه دارد. اکنون مورینیو نیز اعتراف کرده است که به شواین‌اشتایگر نیازی ندارد و بعید می‌داند که این بازیکن ۳۲ ساله دوباره بتواند برای من‌یونایتد بازی کند.
مورینیو درباره شواین‌اشتایگر گفت: «به‌نظر من خیلی بعید است که شواین‌اشتایگر فرصتی دیگر برای بازی در ترکیب منچستریونایتد به‌دست آورد. من نمی‌گویم که این اتفاق غیرممکن است، بلکه می‌گویم بسیار سخت است، چون ما تصمیم‌مان را درباره پوگبا، هررا، اشنایدرلین، فلینی و کریک گرفته‌ام. ما برای دو پست از زمین بازی پنج بازیکن داریم و به همین دلیل احتمال اینکه برای بازی در این پست‌ها به بازیکنی غیر از این پنج نفر فرصت برسد، بسیار کم است.»

مورینیو در ادامه به کارل هاینتس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ که از شیوه رفتار آقای خاص با شواین‌اشتایگر انتقاد کرده بود هم پاسخ داد. رومنیگه چندی پیش گفته بود که او نمی‌تواند باور کند باشگاهی مانند منچستریونایتد این‌طور با شواینی رفتار می‌کند و این طرز رفتار شیاطین سرخ با هافبک پیشین بایرن مونیخ، در آینده نظر بازیکنان را در مورد رفتن به اولدترافورد تغییر خواهد داد.

سرمربی پرتغالی قرمزپوشان شهر منچستر گفت: «زمانی که برخی اظهارنظرها را از برخی عوامل باشگاه بایرن مونیخ در‌باره شواین‌اشتایگر شنیدم با خودم گفتم که حتماً آنها به منچستر می‌‌‌آیند تا او را برگردانند اما نه، این اتفاق رخ نداد. من واقعاً تعجب می‌کنم که کارل هاینتس رومنیگه اینجا نیست تا شواین‌اشتایگر را با خودش برگرداند.»

مورینیو درباره اینکه حالا شواین‌اشتایگر چه کاری باید انجام دهد،گفت: «من نمی‌توانم از جانب او پاسخ این سؤال را بدهم. این زندگی خود اوست. او با منچستریونایتد قرارداد دارد و اوست که باید تصمیم بگیرد می‌خواهد بماند یا برود. این مشکل ما نیست. فوتبال با تصمیماتی که ما می‌گیریم شکل می‌گیرد. من هم در تمام حرفه‌ام خودم تصمیم گرفته‌ام. نه فقط من، بلکه همه برای خودشان تصمیم می‌‌گیرند. برخی بازیکنان به شیوه‌ای متفاوت واکنش نشان می‌دهند. راستش را بخواهید، باستین زیاد اهل حرف زدن نیست. او حرف آخرش را هم زده است و کاملاً آزاد بود که این حرف را بزند.»

 

256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =