به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران 24 نفربانوی فرهیخته استان معرفی و تجلیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین ازمحموداباد،به همت اداره کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران 24 نفربانوی فرهیخته استان معرفی و تجلیل می شوند.

پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی گردهمایی بانوان بازنشسته و فرهیخته استان مازندران با حضور مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری و یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد و مشاورین بانوان و خانواده فرمانداریهای شهرهای مازندران در سالن اجتماعات فرمانداری محمودآباد برگزار شد.

مریم جمشیدی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران طی سخنانی با اشاره به اهمیت بهره مندی از ظرفیتهای بانوان فرهیخته و بازنشسته به عنوان یک سرمایه های اجتماعی در شتاب بخشی به توسعه فرهنگی و اجتماعی جامعه گفت: این

همایش برای اولین بار در استان و با هدف تکریم و تجلیل از بانوان بازنشسته استان برگزار می گردد.
وی افزود: این گردهمایی در 16 شهریور ماه سالجاری و با حضور دکتر فرهمند مشاور وزیر کشور در امور بانوان و خانواده در سینما جهان نمای شهر چالوس برگزار خواهد شد.

ایشان معرفی چهره های فرهیخته ، به عنوان الگو های موفق به جامعه را از دیگر اهداف این گردهمایی عنوان کرد و گفت: با همکاری فرمانداریهای شهرهای مازندران چهره های فرهیخته برابر شاخص های ارائه شده در 8 شهرستان نور، نوشهر، چالوس، عباس‌آباد، تنکابن، رامسر و کلاردشت معرفی خواهند شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 572913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =