ایرنا نوشت: جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از کل نمایندگان به‌ویژه فراکسیون امید با حضور در جایگاه خبرنگاران ضمن دلجویی از آن‌ها تاکید کردند که به حقوق خبرنگاران رسیدگی می‌شود.

بهرام پارسایی، بهروز بنیادی، شهباز حسن‌پور، محمدعلی وکیلی، عبدالکریم حسین‌زاده، حجت‌الاسلام احمد مازنی،محمد فیضی و الیاس حضرتی ضمن حضور در جایگاه خبرنگاران مجلس از خبرنگاران دلجویی کردند.

بهرام پارسایی سخنگوی فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: ما به نمایندگی از کل نمایندگان مجلس به‌ویژه فراکسیون امید در جایگاه خبرنگاران حضور یافتیم تا از جامعه خبرنگاری و شخصی که مورد توهین از سوی نماینده ارومیه قرار گرفت عذرخواهی کنیم و تاکید می‌کنیم که به حقوق خبرنگاران رسیدگی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما در این راستا با آقای قاضی‌پور هم صحبت کرده‌ایم که وی بیان کرده از جامعه خبرنگاران عذرخواهی و دلجویی می‌کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای این فراکسیون ظهر امروز (سه‌شنبه) جلسه فوق‌العاده‌ای دارند که موضوعات مهم را بررسی می‌کنند. در این جلسه قرار است موضوع نامه آقای علی مطهری نایب‌رییس مجلس و درگیری نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه با یکی از خبرنگاران بررسی شود.

۲۹۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    20 6
    مگر قحطارجال هست که این اقا در مجلس بماند،اینبار هم معلوم است با ایشان برخورد نمیشود،متاسفم برای مجلس
  • بی نام A1 ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    18 7
    ایشون در اون فایل صوتی به بقیه قومیت ها هم توهین کردن... اونجایی که میگن شیعه یعنی ترک اونجایی که بهش میگن مگه کرمانی ها و جنوبی ها دوران جنگ کاری نکردن ومیگه نه اونجایی که میگه ما بودیم که از ناموس شما دفاع کردیم و شما کاری نکردید اونجایی که میگه اصلاح طلب ها ضد اسلام هستند اینا را چطور ایشون میخاد ماست مالی کنه؟؟ آخه معذرت خواهی چند بار؟؟
  • امیر تبریز اوغلی IR ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    7 23
    یاشاسن نادرخان.. هیچ کاری نمی تونن بکنن. شک نکن ملت40میلیونی تورک پشت سرت هستن