17 پروژه شهرستان فردیس با اعتباری بالغ بر 77میلیارد ریال صبح امروز به بهره برداری رسید که افتتاح تعدای از این پروژه‌ها شامل طرح‌های جهاد کشاورزی، خدماتی و عمرانی با حضور استاندار البرز بود.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی استانداری البرز،"سیدحمیدطهائی"صبح سه شنبه در حاشیه افتتاح پروژه های هفته دولت در شهرستان فردیس اعلام کرد: 17 پروژه شهرستان فردیس با اعتباری بالغ بر 77میلیارد ریال هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید که صبح امروز تعدادی از آنها افتتاح شد.
وی با اشاره به افتتاح فرهنگسرای مشکین دشت با توجه به محرومیت مردم این منطقه تا پیش از این افزود: فرهنگسرای ولایت کانونی برای فعالیت های آموزشی، فرهنگی و کتابخانه ای برای مردم و جوانان این شهر خواهد بود.
استاندار البرز همچنین با اشاره به پروژه آبیاری تحت فشار که صبح امروز افتتاح شد از حمایت های دولت در این زمینه خبر داد و گفت: دولت 85 درصد هزینه ها جهت تکمیل تجهیزات بخش کشاورزی به شیوه های نوین آبیاری را تقبل کرده است و کشاورزان باید از این فرصت بهره مند شوند.
طهائی در ادامه بازدیدی هم از مدرسه 15 کلاسه ای داشت که توسط خیرین با هزینه 4 میلیارد تومان در حال احداث است.
وی بیان کرد: این حرکت خیران الگو و نمونه علمی و فرهنگی برای سایرین است نمونه های فراوانی از خیرین در استان البرز را شاهد هستیم.
طهائی با اشاره به افتتاح 317 پروژه هفته دولت امسال در استان گفت: امسال در استان 300درصد افزایش اعتبارات را شاهد بوده ایم ضمن اینکه هزینه و کیفیت پروژه ها نیز تا سه برابر افزایش پیدا کرده است.
استاندار البرز در ادامه دیداری با مردم خواهند داشت و در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران حضور پیدا می کنند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 573563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =