مشتری‌مداری و راه‌اندازی مشکلات شهروندان در ادارات و سازمان ها حق مسلمی است که باید مدیران و کارمندان ذیربط رعایت کنند.

مهرداد تیموری - خبر آنلاین البرز: مخابرات رجایی شهر کرج با وجود مراجعه کنندگان بسیار که به طبع باعث درآمد بالای این اداره محسوب می شوند, نه تنها به شایستگی و درستی رفتار نمی کند بلکه موجب سرگردانی و اتلاف وقت ارباب رجوع نیز می شود.
احترام به ارباب رجوع و کمک به رفع مشکلات شهروندان, تنها بخش کوچکی از مسئولیت مسئولین رده های بالا تا پایین کشور می باشد که با عنایت به آموزه های فرهنگی و دینی به خود می بالد و اخلاق مداری و مردم داری را یکی از خصلت های همیشگی مسئولین خود می داند. مردمی که به واقع پشتوانه همیشگی انقلاب بوده و با حضور دائمی خود در صحنه توانسته از دست درازی و یاوه گویی های دشمن بکاهد, بی انصافی است که با برخورد تند و دور از شأن خود در دستگاه ها و ادارات دولتی روبرو شود.
به طبع این امر موجب تنش آفرینی و تضعیف روح و روان مردم این منطقه خواهد بود. نکته قابل تأمل آنجاست که مدیریت این اداره به جای مدیریت درست, با تضعیف حقوق مشتریان، کارمندان خود را ناگزیر به چنین رفتاری می داند و این خود دلیل بدتر از گناه و رفتاری دور از شأن مسئولین کشور می باشد.
امروزه با گسترش روز افزون ارتباطات و اینترنت در کشور, مخابرات به عنوان متولی این بخش با مراجع بسیاری از سوی شهروندان روبرو می باشد. عدم سرویس دهی مناسب, تبعیض و گزینش ناحق مشتری از عدالت و انصاف مسئولین مربوطه می کاهد. متاسفانه گاهاً این خصوصیت از کارمندان اجرایی تا مدیران دستگاه های دولتی با اشکال و عناوین مختلف دیده می شود.
این رسانه مردمی با توجه به شناختی که از مدیر کل مخابرات استان البرز دارد, طبق وظیفه رسانه ای خود عمل کرده و از آن مقام محترم احقاق حقوق مردم رجایی شهر را دارد. امید که با پیگیری به موقع از عواقب بیشتر جلوگیری شود.

 

۴۸

کد خبر 573672

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =