۰ نفر
۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۳

رسانه‌های دولتی «انگلستان» از کشف یک جسد متلاشی شده از داخل یک مبل خبر داده و اعلام کردند: این جسد به مدت 10 سال درون این مبل مدفون بوه است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های دولتی «انگلستان» از قول پلیس این کشور اعلام کردند: پلیس منطقه «بریستول» در این کشور با تلاش ماموران و پیگیری‌های، همسایه‌ها موفق شد جسد یک مرد 73 ساله را که از 10 سال پیش جان باخته و طی این یک دهه درون یک مبل مدفون بود، پیدا کرده و مراسم تدفین وی را به جای آورند.

«آلن دریک» دوست و هم خانه این مرد در مصاحبه‌ای با شبکه خبری بی بی سی اضافه کرد: در سال 1998 میلادی پس از بازگشت به منزل متوجه شدم دوستم «دنیس پرینگ» بر روی مبل جان باخته است، او را در همان مبل مدفون کردم و طی این 10 سال هم اصلا به فکر بیرون آوردن جسد و دفن رسمی آن نبودم.

وی خاطر نشان کرد: «دنیس» یک مستاجر غیرقانونی بود و من برای آن که دولت او را دستگیر نکند، در منزلم از او دعوت به اقامت کردم. پس از این که او جان باخت، باز هم از ترس این که پلیس از این موضوع آگاه شود، مرگ او را گزارش ندادم.

این در حالیست که پلیس این مرد را که صندوق دار بازنشسته دولت و مشاور املاک شهری است، پس از یافتن جسد دوست و هم خانه‌اش دستگیر کردند، اما پس از انجام مراحل قانونی مشخص شد که وی نقشی در مرگ او نداشته و پیرمرد 73 ساله به مرگ طبیعی جان خود را از دست داده است.

به گزارش ایسنا، رسانه‌های انگلیس نیز از قول همسایه‌های این مرد اعلام کردند که طی این 10 سال همیشه به دلیل بوی تعفنی که از منزل این پیرمرد منتشر می‌شده، شکایت داشتند، اما هر بار که پلیس مراجعه می‌کرد به دلیل شلوغی و کثیف بودن منزل چیز مشکوکی را نمی‌یافت.

همچنین پلیس پس از کشف جسد 10 ساله عنوان کرد که دولت، برق، آب و گاز این منزل را به دلیل بدهی‌های زیاد قطع کرده است

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 57415

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =