کاهش 37،5درصدی فوت شدگان حوادث کار در کردستان

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری پنج نفر بر اثر حوادث کار در استان کردستان جان خود را از دست داده اند، گفت: این تعداد نسبت به 8 مورد فوت شدگان حوادث کار مدت مشابه سال قبل 35.5 درصد کاهش یافته است.

غلامرضا همایون پور در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین ، با اشاره به اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری پنج نفر بر اثر حوادث کار در استان کردستان جان خود را از دست داده اند، گفت: این تعداد نسبت به 8 مورد فوت شدگان حوادث کار مدت مشابه سال قبل 35.5 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: هر 5 نفر فوت شدگان حوادث کار امسال مرد بودند این در حالی است که از 8 نفر فوت شدگان مدت مشابه سال قبل 7 نفر مرد و یک نفر دیگر زن بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی کردستان با بیان اینکه در 4 ماهه اول سال جاری نیز بر اثر حوادث کار 125 نفر مصدوم شده اند، تصریح کرد: از این تعداد 122 نفر مرد و 3 نفر دیگر زن بوده است.

همایون‌پور خاطرنشان کرد: در مجموع از کل مصدومین حوادث کار 4 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 6 درصد کاهش یافته است.

وی در پایان با اشاره به کاهش 20.3 درصدی تلفات حوادث رانندگی در چهارماهه سالجاری، یادآور شد: این میزان با کاهش 52.3 درصد در حوادث درون شهری و 15.5 درصد در حوادث برون شهری و روستایی بوده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =