کارلوس کی‌روش گفت: بازی سختی مقابل قطر داشتیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش بعد از برد سخت تیم ملی ایران برابر قطر از سختی این دیدار گفت. سرمربی تیم ملی درباره اولین بازی ایران در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی گفت: « بازی بسیار دشواری بود و به لحاظ تاکتیکی بازی پرفشاری را شاهد بودیم. خیلی شفاف و قابل درک بود که قطر در نیمه اول از نقاط ضعف تاکتیکی ما استفاده کند. به معنای واقعی بازی در نیمه نخست صفر - صفر بود. هر دو تیم در نیمه دوم تلاش کردند، بازی را باز کرده و فشار بیشتری روی حریف بیاورند. در نیمه دوم، به شخصه فکر می‌کنم شانس‌های بهتر و بیشتری برای گلزنی داشتیم. »

سرمربی تیم ملی ایران ادامه داد: «در نیمه اول هم موقعیت داشتیم، اما نیمه دوم به معنای واقعی شانس داشتیم. این تیم ملی قطر بسیار خوب است و بازیکنان خوبی دارد. اگر می‌خواستیم بازی را ببریم، باید به حریف فشار آورده و با تعهد کامل حمله می‌کردیم. برای بار دیگر باید عرض کنم حمله کردن به تیم قطر با بازیکنانی که دارد، برای ما دشوار و خطرناک بود. ما به‌دلیل انگیزه‌ای که داشتیم و با تعویض‌هایی که انجام دادیم، فشار بیشتری به حریف وارد کردیم که در نهایت منجر به اشتباه دروازه‌بان حریف شد. »

كی‌روش گفت: «البته این اتفاق می‌توانست قبل از این گل بیفتد. فکر می‌کنم گلی که زدیم حقیقت بازی را برملا کرد. اگر یک تیم استحقاق پیروزی در این دیدار را داشت، آن تیم «ایران» بود. گل دوم که زدیم، بسیار طبیعی بود. قطر پس از گلی که دریافت کرد، چیزی برای از دست دادن نداشت. آنها سعی در استفاده از ضد حمله داشتند، اما ما گل دوم را به‌ثمر رساندیم و کار را تمام کردیم. »

سرمربی تیم ملی ایران درباره اتفاقات پایان بازی هم گفت: « تفاقی که در انتهای بازی رخ داد، طبیعی بود، به این دلیل تیمی که به گل می‌رسد، قصد دارد شادی کرده و جشن بگیرد، اما بالعکس آن، تیمی که گل خورده است، می‌خواهد هر چه زودتر به بازی برگردد. وقتی گل اواخر بازی به‌ثمر برسد، تیم حریف را عصبی‌تر می‌کند. بیش از این نمی‌توانم به اتفاقات دقایق پایانی بازی بپردازم، چون از دید من آن مسائل طبیعی بود. »

کارلوس کی‌روش در انتهای صحبت های خود از اهمیت این برد برابر قطر گفت و این برد را به بازیکنان تیمش تبریک گفت.

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
    94 6
    برد مقابل تیمهای عربی عالیه به ویژه تو دقایق پایانی ....خیلی حال داد
    • سعیدی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
      1 2
      نژادپرستید
  • یاسر A1 ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    1 0
    خوشم میاد که بخش تفرقه آمیز سخنان کیروش رو پوشش ندادید بهرحال حیفه اتحادی که دیشب بوجود اومد خودتون شاهد باشید که چه کسی این اتحاد رو شکننده کرده خواهش میکنم انصاف داشته باشید و تقویت تیم ملی رو در تضعیف پرسپولیس نبینید هرچند تضعیف برانکو میتونه منجر به تقویت کیروش بشه
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    2 0
    آقای کی روش لطفا توهم برندار، اولا اگه بلیت بازی مجانی نبود این تعداد تماشاگر نمیومد پس جوزده نشو، ثانیا تیم ایران بسیار ضعیف و بی برنامه بود، خداروشکر شانسی بردیم، سوم اینکه اگه قرار به عذرخواهی باشه شما باید عذرخواهی کنی چون بیش از حد مغرور و بی ادبی و در انتها واقعا از برد تیم ملی خوشحالم چون دل ایرانیا شاد شد اینقدر فرافکنی نکن مرد پرتغالی
  • بی نام NL ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    0 2
    مقصر اصلی این بازی بد , برانکو ایوانکوویچ بود که نگذاشت اردوی آماده سازی تیم ملی برگزار شود و تیم اینهمه ناهماهنگ و سردرگم شود .
  • بی نام A1 ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    1 2
    اینهمه هزینه واردوی ایتالیا ویکماه تعطیلی لیگ .دستاوردش همین بود ؟ هرکدام ازتیم های برسبولیس تراکتورسازی استقلال سباهان با قطر بازی میکردند ازاین بهتر بازی میکردند تیم ملی هیچ تاکتیک مشخصی ندارد وسردرگم بازی میکرد .جلو ضضر را هرجا بگیرند بهتر است کیروش بدرد تیم ملی نمیخورد او فقط دارد بولهای مملکت را تلف میکند
  • حمید رضا IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۲
    1 1
    بازی ای که ما دیدیم اگه شوت در چارچوب و یا موقعیت خطرناکی هم داشت مال قطر بود والا شما و تیمتون که جز اعتراض به داورها کاری نمیکردند. در مورد رفتار کنار زمینتون هم لطفا تجدیدنظر کنید.