اخبار پربازدید جمعه 12 شهریور95 بیشتر بازتابی از اخبار پربازدید طول هفته بود. نوسانات بازار مسکن، پس‌لرزه‌های رفتار نادر قاضی‌پور با یک خبرنگار و البته حواشی شکست تیم فوتبال قطر از ورزشکاران ایرانی پربازدیدترین اخبار بودند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آخرین روز هفته، باز هم پس لرزه‌های برخورد نادر قاضی‌پور، نماینده ارومیه با یک خبرنگاری که با او برخورد فیزیکی کرده و گفته بود شوخی کردم، دامن سرویس های طنز و سیاسی خبرآنلاین را گرفت.

در فضای طنز و شوخی، جدیدترین هشدار به خبرنگاران  داده شد تا حساب کار دستشان بیاید و در فضای اخبار سیاسی هم  چنته پُر «قاضی‌پور» در تذکرهای تخصصی و حاشیه‌سازی در مجلس توجه مخاطبان را جلب کرد.

در این سرویس، درخواست محسن رضایی از روحانی و ظریف برای افشاگری پربازدیدترین خبر بود.
تصویری از رهبر انقلاب در جمع اعضای تیم ملی فوتبال هم برای بسیاری از مخاطبان ما جالب بود که روی این خبر کلیک کردند.

در عرصه اخبار اجتماعی، مخاطبان می خواستند بدانند چرا زنان ژاپنی نه چاق می‌شوند، نه می‌میرند؟!
آنها همچنین از تصاویر آستارا که غرق آب شده بود یکه خوردند. ولی وقتی سخن رییس موسسه‌مطالعات جمعیتی را خواندند که گفته بود  به خاطر بحران‌آب، نباید سیاست کنترل‌ جمعیت داشت نفهمیدند ایران کشور خشکسالی زده است یا سیل زده!

در عرصه اخبار فرهنگ و هنر، عکس قدیمی یک بازیگر زن سینمای ایران یعنی باران کوثری 19 سال پیش در کنار مادر و برادر چشم مخاطبان را خیره کرد تا در کنار خبر برد تیم ملی فوتبال ایران و احساس غرور بازیگر زن توجه مخاطبان را جلب کند.

این اخبار باعث نشد تا مخاطبان چشمشان را بر خبر هشدار دهنده راه اندازی ۵ شبکه فارسی توسط سعودی ها برای ضربه زدن به تشیع ببندند.

در عرصه بین الملل، روابط بین ایران و آمریکا برای مخاطبان جالب بود. قبل از این، موضوع تنها بودن شدید اوباما برای مخاطبان جذاب بود. آنها همچنین از حمایت هیلاری کلینتون از تداوم تحریم های ایران تعجب کردند. 

جان باختن یا زنده بود رئیس جمهور کشور همسایه هم برای مخاطبان جالب بود. موضوعی که یک هفته است از منابع مختلف بیان می شود تا اینکه امروز به صورت رسمی دولت ازبکستان از وخامت حال اسلام کریم‌اف خبر داد.

البته چند ساعت بعد از آن خبر رسید کریم اف فوت کرده و  روحانی هم برای درگذشت رئیس جمهور ازبکستان پیام تسلیت داد.

ولی اگر بخواهید از پربازدیدترین اخبار اقتصادی جویا شوید باز هم باید گفت مانند هفته های گذشته اخبار مسکن در صدر توجه مردم قرار دارد. آنها از خواندن خبر پرداخت تسهیلات مسکن با سود 9.5 درصد خوشحال شدند ولی معلوم نیست مخاطبان از خواندن مطلب  هزینه کردن برای بی مصرف ترین شی آشپزخانه خیلی خوششان آمده باشد.
مخاطبان اخبار اقتصادی پس از مسکن به موضوع خودرو توجه کردند و خواستند بدانند قیمت خودروهای ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیونی وارداتی چند است.

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =