مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز با اشاره به آمادگی کامل این جمعیت برای کمک رسانی به مناطق توفان زده و سیل زده در استان مازندران به عنوان معین این استان، به هموطنان توصیه کرد از سفرهای غیرضروری از مسیر جاده کرج - چالوس به دلیل لغزندگی آن، اجتناب کنند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، احسان نصیری خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی و حوادث طبیعی رخ داده در استان مازندران، نیروهای جمعیت هلال احمر استان البرز به عنوان معین استان مازندران در آماده باش کامل به سر می برد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: 15 تیم تخصصی نجات در سیلاب و کوهستان در آماده باش کامل بسر می برند و تا کنون 2.5 تن نایلون نیز از طرف این جمعیت به استان مازندران ارسال شده است.
نصیری اظهار داشت: آمادگی جمعیت هلال احمر البرز برای کمک رسانی به استان مازندران به سازمان امداد و نجات کشور نیز اعلام شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز در ادامه به هموطنان توصیه کرد به دلیل بارش و لغزندگی جاده ها و پیش بینی های صورت گرفته از سوی هواشناسی، از سفرهای غیرضروری به مناطق کوهستانی استان به ویژه جاده کرج - چالوس پرهیز کنند.
گفتنی است اداره کل هواشناسی استان البرز اعلام کرده بود که پدیده غالب جمعه شب و صبح شنبه در استان البرز مه گرفتگی، رعد و برق و باد شدید در جاده های کوهستانی استان به ویژه جاده کرج - چالوس است.
هواشناسی البرز توصیه کرد به دلیل محدودیت دید ناشی از مه آلود بودن هنگام تردد از این مناطق احتیاط کامل صورت گیرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 574901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =